Naedala - Rogue

Hakemukset tänne
Locked
Naedala
Posts: 5
Joined: 11.11.2009 23:39

Naedala - Rogue

Post by Naedala »

Henkilökohtainen info

Hei, olen 15-vuotias poika nimeltä Mika. pidän wowin pelaamisesta, koska minusta se on mukavaa. Tavoitteitani on olla hyvä videopelaaja, herrasmieheksi tuleminen ja päästä joskus lakimieheksi. Harrastuksinani toimii World of Warcraft ja salilla tulee myös käytyä. Vapaaottelua on myös tullut harkittua, mutta täytyy katsoa miten on aikaa. Asun tällä hetkellä kylässä nimeltä Nummela, joka on lähellä Helsinkiä.


Character info

Nick: Naedala
Class: Rogue
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Naedala
Mikä specci/geari dualspecissä?: 15/51/5 Eviscerate combat specci, Toinen on Assasination PvP:hen mutta killankäyttöön voin vaihtaa.
Muuta: Oon rölli, geari ei ole parhaimmasta päästä mutta olen koittanut panostaa jokaiseen itemiin suht täydellisesti.


Historia

Raidauskokemus: Vanillassa en pelannut vielä
TBC:ssä Karazhan, Magtheridon, Gruul ja SSC:ssa, BT:ssä ja SWP:ssä oli pientä säätöä.
Wotlk:ssa Naxxramas, Ulduar 10:ssa Yogg-Saron ja TOC 10/25 alas. Tällä hetkellä en ole kuin yrittänyt joitakin bosseja Hardmodessa, XT-002 ja pari muuta, mutta kiltani ei oikein pysty tarjoamaan niitä.
Aikaisemmat killat: Life Deprived
Miksi lähdit aikaisemmasta killastasi?: Kilta ei ihan vastannut odotuksia, oli kyllä rento meininki mutta progressi sitten oli vähän huonohkoa. Haluaisin päästä yrittämään TOC HC:ta ja Ulduar hardmodeja koska ne kuulostavat haasteellisilta ja juuri sopivilta minulle.


Tekniset tiedot

Millainen kone?:
Käyttöjärjestelmä Microsoft Windows XP Home Edition
Emolevy DKA790GX (MS-7550)
Näytönohjain WinFast GTX 275(NVIDIA) (896 MB)
Näyttö Fujitsu Siemens ScaleoView L22W-5 [22" LCD] (YE2H104106)
Suoritintyyppi DualCore AMD Athlon X2 245, 2856 MHz (14.5 x 197)
DIMM1: Kingston 2G-UDIMM 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-5-5-18 @ 400 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)
DIMM2: Kingston 2G-UDIMM 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-5-5-18 @ 400 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)

Internetyhteytenä toimii Saunalahden 8/1 ja ei ole vielä kertaakaan pettänyt.

Kellotusvaraa on, prosessorin hankin uuen ja wowi pyörii tällä kokoonpanolla täydellisesti.

Kuva UI:sta: http://servut.us/naekki/kuvat/WoWScrnSh ... 020150.jpg


Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: Muksimp
Mitä luulet tuovasi killalle?: Huumoria ainakin, joskus tulee ahaa elämyksiä ja osa voi olla huvittavia, myös mukavan raidaajan ja hitusen depsiä.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Tarjoatte minulle paikan realmin parhaimmasta suomikillasta, ja ainutlaatuista raidausta.


Muuta
Jewelcrafting 450, Enchanting 402. Molempiin olen hommaamassa recipejän oman & killan tarpeiden mukaan. Otan vastaan kritiikkiä asioista joita pitäisi parannella, gearini on suoraansanottuna perseestä mutta ei ole oikein ollut mahdollisuuksia gearata sitä enempää koska pugittaminen ei aina onnistu ja rollaaminen ei multa luonnistu koska en voittanu ees lotos. Mutta vaikka gearini ei paras olekkaan, olen yrittänyt panostaa siihen mahdollisimman paljon. Triumpheja löytyy myös 60 kappaletta.


Ps.
Ikää on vähän, mutta raivokohtaukset on mennyt ohi. Myös Ventrilosta löytyy jokainen versio ja tietenkin mikki.

Kiitos kun jaksoit lukea hakemukseni
/ Naedala @Mazrigos
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Naedala - Rogue

Post by Petew »

Hakemus hyväksytty.
Locked