Kenchi - Hunter

Hakemukset tänne
Locked
Rikkuri
Posts: 1
Joined: 12.07.2011 00:07

Kenchi - Hunter

Post by Rikkuri »

Etunimi: Juuso
Ikä: 21
Ammatti: Opiskelija
Harrastukset: Rullaluistelu
Muuta: Aloitan syksyllä AMK opinnot.


Character info

Nick: Kenchi
Class: Hunter
Armorylink: http://eu.battle.net/wow/en/character/v ... chi/simple
Mikä specci/geari dualspecissä?: MM / MM pvp
Mainitsemisen arvoiset altit?: Shaman, DK, priest
Muuta: Tällä hetkellä muovitehtaalla töissä, mutta syksyllä alkaa opiskelut korkeakoulussa.


Historia

Koko raidauskokemuksesi:

Vanilla:

Vanillassa tuli raidattua suhteellisen casualisti. MC ja Vael BWL:sta ennen nerf patch Apocalypsen kanssa. Loput BWL:sta PuGlla nerffien jälkee.

TBC:

Lisälevyn tultua ajattelin, että aloitan raidaamaan ns. hardcorena. Aloitin pohjasakassa trialina Cryptiassa, mutta raivasin tieni TOP DPS joukkoon. Kun cryptia hajosi oltiin crealattu suurin osa SSC ja TK ja oli aika perustaa uusi kilta, minut värvättiin officeriksi. Uuden killan, Benevolence, mukana clearattiin aina Hyjaliin asti kunnes sekin kilta tuli tiensä päähän. Jälleen uudestaan perustettu kilta, Council of Tirisfal, värväsi minut Class Leaderiksi. CoT kanssa clearattiin hyjalista aina BT sekä Kalegcos asti. Jatkuva farmaaminen ja progressin loppuminen sai killan taas hajoamaan ja liityin pelkkänä memberinä seuravaan kiltaan nimeltä Malediction. Kyseisessä killassa tapoimme Felmystin ja muutama hyvä yritys Twineihin SWP:ssa (nerffi patch jälkeen). Wotlk kolkuttelit tässä vaiheessa ovelle ja puolustusvoimien pyynnöstä päätin ruveta casual-pelaajaksi jälleen.

WotLK:

Wotlk tuli ja alku meni casualina. TotC ilmestyttyä aloin kuitenkin raidaamaan Motion nimisen killan kanssa. Progressasimme hyvin ja kävi huraus kun olimme HC twineissä. Pelaaminen kuitenkin tössähti killassa ja heräsi uudestaan henkii vasta ICC:n ensimmäisten bossien myötä. Motionin kanssa tuli clearattua 10/12 HC 25man ICC. Cataclysm rupesi tässä vaiheessa huutelemaan ja minä olin suorittanut 362 minun elämästäni valtion sylissä.

Cataclysm:

Cata saapui ja siirryin taas casual-penkille. Shaman oli tämän hetkinen main char, mutta DK sekä priest selättivät sen nopeasti. Taas iski kyllästys ja aloin lvlaaman huntteria. Puolessa välissä lvlaamista heräsi kiinnostus taas tähän vanhaan ystävääni, huntteriin. Focus-systeemi on aivan mahtava. Tähän asti Catassa olen clearannut BWD:sa Chimaeronille, sekä BoT:ssa Cho'gal asti. Fireland on käytännössä uutta kontenttia minulle.


Aikaisemmat killat: Apocalypse, Cryptia, Benevolence, Council of Tirisfal, Malediction, Motion.
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Kaikki yllämainitut paitsi motion olivat täyttä osaamattomia pelaajia, vaikka kitla perustettiin uudestaan useaan kertaan.
Muuta: Kaikki paitsi Cata osa raidattu toisella account. Nykyisen account linkkejä:

DK: http://eu.battle.net/wow/en/character/v ... iyo/simple
Shaman: http://eu.battle.net/wow/en/character/v ... Ari/simple
Priest: http://eu.battle.net/wow/en/character/v ... lol/simple


Tekniset tiedot

Millainen kone?: Intel Core i5 CPU 760 @ 2.80GHz 2.80GHz, 4Gb RAM, NVIDIA GeForce GTX 460
Kuva UI:sta: http://www.kuvauppi.fi/l/CEAC63C82EFF/w ... 001946.jpg
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): eipä oo.
Muuta: Pöytäkone, joka kasattu about vuosi sitten ja toimii kun unelma.

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: Jonkin verran tultu oltua tekemisissä äijien kanssa, esim. hyvä ystävä Randalin. Muita kenen kanssa jutellut paljon; Nikodemus, Nazql, Pikkukosa, Melkkori, Jannebot.
Mistä kuulit killastamme?: Randalin ja Snowday kertoi.
Mitä luulet tuovasi killalle?: Osaamista sekä kriittistä palautetta.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Mahdollisuuttta nähdä uutta contenttia.
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?: Muutaman kerran käynny ja oasta mielestäni ihan näppärän näköiset.

Muuta:

Tosiaan, tällä hetkellä työskentelen ns, 2/7 vuorossa, eli 4 iltaa 1 vapaa, 4 aamua 3 vapaata. Eli raidaaminen tulee olemaan työpäivien mukaisesti. Kun työt loppuu pyrin olemaan paikalla mahdollisimman usein.
Randalina
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 159
Joined: 02.09.2010 12:32
Location: Hki

Re: Kenchi - Hunter

Post by Randalina »

Khihihihihi, saunamajuri. Sissään vaan, joutuu myöntään että osaa pelata. Hiilerinäki hyvin tämmönen "Slerbasimomainen", "eihän tässä juuri tarvi hiilata"
User avatar
Loltra
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 121
Joined: 11.10.2009 23:33
Location: Espoo

Re: Kenchi - Hunter

Post by Loltra »

Apply näyttää hyvältä ja gearaus ihan kohillaan.
Itse olen saanut ihan asiallisen ja osaavan kuvan äijästä mitä nyt random pugeja vedelty.
Ongelmaksi saatta toki koitua se, että meillä on se neljä aktiivista huntteria tällä hetkellä rosterissa.
Tiedä sitten mitä officerit asiasta ajattelevat.
User avatar
Jannebot
Posts: 109
Joined: 09.10.2009 17:49
Location: Rovaniemi

Re: Kenchi - Hunter

Post by Jannebot »

Omasta puolestani voisin sanoo että asiallinen ja osaava äijä sen perusteella mitä on juteltu ja pelailtu, mutta mikäs minä olen sanomaan kun olen vain kasuaali.
Rdn
Officer
Officer
Posts: 80
Joined: 09.10.2009 17:50

Re: Kenchi - Hunter

Post by Rdn »

Moi

Apply on hyvä ja varmasti pelaajakin, mutta valitettavasti meillä on tällä hetkellä 4 aktiivista huntteria, emmekä voi tarjota raidispottia sinulle.

Hakemus Hylätty
Locked