Jizzer -- Mage

Hakemukset tänne
Locked
Teba
Posts: 4
Joined: 02.09.2010 22:11

Jizzer -- Mage

Post by Teba »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Teemu
Ikä: 20
Ammatti: Elektroniikka-asentaja
Harrastukset: Kalastus
Muuta: Armeija loppumaisillaan (Kotiutuminen 8.7).


Character info

Nick: Jizzer
Class: Mage
Armorylink: http://eu.battle.net/wow/en/character/v ... r/advanced
Mikä specci/geari dualspecissä?: Arcane / Fire offspec
Mainitsemisen arvoiset altit?: Teba (DK), Tebac (Holydin)
Muuta: Magea olen gearaillut aina kun olen kerinnyt viikonloppuvapailla.


Historia

Koko raidauskokemuksesi:
Aikaisemmat killat: SOULKEEPERS (Kazzak), Unholy Prophecy (Mazrigos/Vashj)
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Unholy Prophecy hajosi kun killan liideri lopetti pelaamisen ja officerit plus pari core raideria (itse mukaanlukien) päätettiin liittyä ForRealin riveihin. Killasta lähti muutenkin tärkeitä pelaajia ja tilalle rekryttiin kokemattomia sotureita, jotka tuottivat raideille wipefestiä :(.

Vanilla:

Raidasin Plaguespot:n (nykyinen SOULKEEPERS) riveissä MC, ZG, Naxxit, oikeastaan koko contentin ja oltiin samoissa tasoissa Exploading labratsien kanssa (kilpailu oli kovaa).

TBC:

Itse pelasin Holydinillä (Tba) koko TBC:n ajan SOULKEEPERS:n riveissä ja saatiin Kara,SSC,Hyjal,TK sekä BT ryminällä clearattua vielä badgekamoissa, ja siitä sitten SWP puoli tieri/badgekamoilla muruun saakka (http://vodga.pp.fi/soulkeepers/murudown.jpg) :). Tämän jälkeen otin taukoa wowista ja aloitin taas Wotlk:ssa. Clearasimme siis hyvällä sykkeellä koko TBC:n contentin nopeasti, kun aloitimme myöhässä (jätkät olivat metsässä sotimassa, joka sotki raidi-aikoja aluksi). Ei ollut oikeastaan yhtään varahenkilöitä killassa, joten kaikkien piti olla aina aktiivisesti paikalla.

WOTLK:

Alkoi tuo Holydin tökkimään TBC:n loppupuolilla ja päätin kokeilla DPS-roolia DK:n parissa. Kasasimme aluksi Mazrigosilla killan (Aerial Lockdown) Wakerin kanssa (Dubious) ja sitä johtamalla clearattiin Ony/OS/EoE ja ToC10:t, jonka jälkeen kilta alkoi repeilemään, kun tuli ilmaiset migraukset, koska realmi vaihtui PvP:stä PvE:ksi. Tämän myötä migrattiin Wakerin kanssa Vashj:lle ja päästiin Unholy Prophecyyn, jossa raidattiin Randan, Snowdayn, Tubixn ja Wakerin kanssa ICC25:sta. Olimme saaneet clearattua kaiken paitsi Lich King HC:n, kun kilta leaderi oli mystisesti hävinnyt, jonka myötä pelaajia alkoi lähteä eri kiltoihin. Päätimme siis Randan, Snowdayn ja Rekawin(Dubious) kanssa applyä ForRealiin, ja ehdimme pelata siellä muutaman raidin ja ansaita raidipaikka, kunnes itsellä alkoi kasarmin aurinko vetää puoleensa ja muutin sitten betonihelvettiin (Vekaranjärvi) :(.

Cataclysm:
Armeija puski vähän raidaamisen väliin, mutta olen kaverin kiltaa välillä avustanut raideissa. BwD:stä muutama bossi alas ja koko BoT.

Muuta:
Armorylinkkiä altteihin:
DK, jolla raidasin WOTLK: http://eu.battle.net/wow/en/character/v ... a/advanced
Paladin (TBC): http://eu.battle.net/wow/en/character/v ... c/advanced


Tekniset tiedot

Millainen kone?: CPU:AMD Phenom II X6 1090T 3.2GHz.
RAM:3x2GB, DDR3 2000MHz (CL9).
GPU: XFX AMD Radeon HD 6870 1 GB
Kuva UI:sta: http://i53.tinypic.com/107nryh.jpg (Gridi näköjään mennyt pois päältä, se siis puuttuu kuvasta)
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): Valitettavasti en ole (tajunnut) ottaa kuvia esim BH:sta, mitä nyt kerennyt raidata vlv:llä. Pyrin ottamaan lukemia ylös mahdollisimman pian.
Muuta: Koneella pyörii 25manit korkeilla asetuksilla eli niiden puolesta ei tule ongelmia.

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: Randalina & Dubious & Tubix
Mistä kuulit killastamme?: Kilta ollut tiedossa jo pidemmän aikaa, intti ollut vain tiellä :)
Mitä luulet tuovasi killalle?: Aktiivisen pelaajan, joka kyllä kestää wiperuneja ja jaksaa sykkiä vimosen päälle.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Toivottavasti hienoja kokemuksia ja progressia tulevassa Firelands patchissä, sekä aina hyvää seuraa :).
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?: Selkeät ja siistit, eihän tänne voi eksyä sokeakaan.

Muuta
Tosiaan 1/11 ois kohtapuolin ohi, 8.7 pv olis kotiutuminen, vähän huonosti menee kun 27pv lähtö takaisin ja siitä sitten ginessä (vo-vuoro) loppuun asti, ja patchi tais tulla 28pv. Mutta tämän jälkeen eiole mitään tiedossa, kun en ole AMK:n hakenut, eikä töitäkään lähitienoilla tiedossa, etsinnän alla kyllä.
PS: Toivottavasti en kyllästyttänyt lukijoita.
Last edited by Teba on 19.06.2011 18:40, edited 1 time in total.
Randalina
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 159
Joined: 02.09.2010 12:32
Location: Hki

Re: Jizzer -- Mage

Post by Randalina »

Thumbs up!
Dubious
Trial
Trial
Posts: 3
Joined: 22.03.2011 19:53
Location: Hyvinkää

Re: Jizzer -- Mage

Post by Dubious »

Tää äijä o iha hullu nörtti
User avatar
Unfrozen
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 56
Joined: 04.02.2011 23:03

Re: Jizzer -- Mage

Post by Unfrozen »

Dubious wrote:Tää äijä o iha hullu nörtti
Elämän puute on vaan plussaa.
User avatar
Kazar
Site Admin
Site Admin
Posts: 129
Joined: 09.10.2009 15:06

Re: Jizzer -- Mage

Post by Kazar »

Mutta tämän jälkeen eiole mitään tiedossa, kun en ole AMK:n hakenut, eikä töitäkään lähitienoilla tiedossa, etsinnän alla kyllä.
Sekaan vaan. Työttömistä parikymppisistä wowikillat on tehty.
User avatar
Loltra
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 121
Joined: 11.10.2009 23:33
Location: Espoo

Re: Jizzer -- Mage

Post by Loltra »

pitäis mun mielest ottaa kiltaan vaan sen takia että on racen osaannu valita oikein
User avatar
Subutex
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 129
Joined: 26.01.2011 22:15

Re: Jizzer -- Mage

Post by Subutex »

Loltra wrote:pitäis mun mielest ottaa kiltaan vaan sen takia että on racen osaannu valita oikein
mutta gender kyllä menee vaihtoon

SOULKEEPERS:istä iso plussa.
Tamodred
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 15
Joined: 31.05.2011 15:57

Re: Jizzer -- Mage

Post by Tamodred »

Rollaat holydiniks niin mä pääsen paukuttaa depsii!
Teba
Posts: 4
Joined: 02.09.2010 22:11

Re: Jizzer -- Mage

Post by Teba »

Tamodred wrote:Rollaat holydiniks niin mä pääsen paukuttaa depsii!
Hehe, valitettavasti ei löydy enään intoa tai puhtia raidata palalla :(
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Jizzer -- Mage

Post by Petew »

Terve taas. Kaikki näyttää kivalta, gearin puutteelle ei mahda mitään aamujen johdosta. Että eiku vaan teretulemast.

Hakemus hyväksytty.
Locked