Riemu - MM hunter hakemus

Hakemukset tänne
Locked
Riemu
Posts: 2
Joined: 11.03.2010 23:36

Riemu - MM hunter hakemus

Post by Riemu »

Henkilökohtainen info

Etunimi:Jussi

Ikä:17

Ammatti:Opiskelin noin puolivuotta ammattikoulussa mutta opiskelut jäi kesken koska sittemin tämä linja jonne olin mennyt ei tuntunutkaan enää kiinnostavan joten jätin sen linjan kesken ja olen tässä pitäny välivuoden.

Harrastukset:Harrastan motocrossia en mitenkään kilpatasolla mutta sillontällön käyn tuolla pärtsäämässä.Talvet menee jäällä ajellessa kesät sitten taas hiekkamontuilla ja ihan crossi radoilla.

Muuta:Tosiaan pelaajana olen pitkäpinnainen, kestän ottaa kritiikkiä vastaan ja tilanteessa jossa joku tarvii apua tai jotain muuta missä voin auttaa autan mielelläni


Character info

Nick:Riemu

Class:Hunter

Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&cn=Riemu

Mikä specci/geari dualspecissä?:Survival

Mainitsemisen arvoiset altit?:Noh tota tämä hunu oli minulla maini joskus mutta icecrownin aikaan pelasin jo warrua prottina joten voisin warruni gear linkin tähän laittaa http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... cn=plexium

Muuta:Tosiaan Warrulla pelaillu viime aikoina mutta hunun taidot eivät minnekkään ole kadonneet vieläkin icc 25m joillekkin bosseille täräytän 8k paremmalle puolelle depsit


Historia

Raidauskokemus:Aloitin world of warcraftin pari viikkoa sen jälkeen kun burning crusade julkaistiin.(Burning Crusade) Ensimmäinen hahmoni oli shamaani jonka sain 80 lvl. Sillä raidasin karazhania ja zul amania guildissa nimeltä Sinister fascination mutta sitten killassa tuli hirmu täyttä shammyjen kanssa ja sovimme officerejen kanssa että voin alkaa pelaamaan warrua koska shammy tilanne oli täysi liian täysi. warrulla mentii noita samoja mestoja sitten melkein wotlkii asti koska kilta ei parempaan pystynyt.(Wrath of the lich king)Otin warruni ensimmäisenä lvl 80 ja siinä vaiheessa olin killassa nimeltä little guild of horrors. Lgoh kanssa mentiin naxxia sit clearaamaa enkä koskaan päässyt tämän killan kanssa kel thuzadille sillon niihin akoihin mutta kyllä sieltä silti bosseja kaatu.Sitten jätin wowin vähäksi aikaa ja kun palasin kehitin tämän huntterini kun sain huntterini lvl 80 ulduar aika oli jo alkanut joten en siihen oikee mukaan ehtinyt eikä minulla ollut kiltaakaan koska jätin lgoh taukoni takia. trial of the crusader siellä olin taas mukana kiltani kanssa nimeltä tasavalta putsasimme 10mani version ja 25mani version ja myös eka bossi 25m hc:sta sekä tribute to mad skill 10 manista.Icecrownissa pelasin hunulla alussa mutta sitten tankkeja tarvittiin kiltaan ja aloitin gearaamaan warruani että saataisiin ne raidit aikaseksi.

Aikaisemmat killat:Tasavalta

Mikä oli edellisessä killassa vikana?:Alussa kilta rullasi kivasti mutta nyt killasta lopetti pelaamisen muutama kaveri ja osa on vaihtanut kiltaa kokonaan koska joka päivä jolloin raidi on pitänyt olla ei ole saatu sitä kasaan pelaaja hukan vuoksi ja kilta raidaa muutenkin liian vähän minulle niin ei se oikee tunnu enää hyvältä että odotat raidia pitkään eikä sitä edes sitten synny.

Muuta:


Tekniset tiedot

Millainen kone?:2v vanha aceri jossa vähän jotain itse laitettua palikkaa Fps raideis noin 50 effectit on tapissa että nään kyllä kaikki area jutut ja nämä :P

Kuva UI:sta:enpä mä taida kuvaa laittaa kun ei tässä mitää erikoisia härpäkkeitä ole perus wow action baarit ja näin ja x-perli hienontamassa vähän.

Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv):Ei kyllä saa mitää tilastoja eikä mitää tohon nyt : / ei vaan löydy kun kiltakaa ei mitää tollasia pidä yllä.

Muuta:

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?:En tunne ketään koska oon tuolta khadgar realmilta muutenkin mutta toivottavasti pian tunnen monta :)

Mistä kuulit killastamme?:Khadgarille tuli joku mainostamaan teidän kiltaanne ja tartuin heti tilaisuuteen.

Mitä luulet tuovasi killalle?:Toisin killalle kovan depsin joka antaa depsin mitä gearista saa vaan irti revittyä, pitkäpinnainen ja asiallinen kaveri.

Mitä kiltamme tarjoaa sinulle?Kiltanne tarjoaisi minulle varmasti hyviä kavereita sekä raidia riittävästi ja näyttäisi olevan myös kiva progress että varmasti vähän lisää uusia bossi faittejakin.


Muuta:Eipä tässä sen ihmeempiä enää toivon kovasti että minut valitaan teidän jengiin mukaan ja pääsisin näyttämään että olen hyvä pelaaja ja olen etsinyt kovaa raidi kiltaa jo jonkin aikaa että toivon että nyt tärppäisi. migraan samantien jos minut otetaa mukaan jengiin mutta jos ei toivotan teille silti hyvät jatkot ja hyvää menestystä :P

-Riemu
Ranef
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 115
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: Riemu - MM hunter hakemus

Post by Ranef »

Hieno hakemus sun muuta, mutta ikävä kyllä emme voi hyväksyä sinua jäseneksi, geari nyt ei vaan ole sillä tasolla mitä vaadittaisiin ICC 25 hc:n vetämiseen.

Jos pystyt hankkimaan huntterillesi lisää gearia, sanotaanko sinne icc 10-25 tasolle, niin ota toki uudemman kerran yhteyttä.

Warrullesikaan ei tilaa tällä hetkellä ole, koska atm meillä on 2 tankki warrua ja 2 dps warrua, joten ei olisi reilua sinun itsesi eikä muidenkaan kannalta ottaa sinua kiltaan.

Hakemus toistaiseksi hylätty.
Riemu
Posts: 2
Joined: 11.03.2010 23:36

Re: Riemu - MM hunter hakemus

Post by Riemu »

Selvä katsotaan saanko hankittua guildi kyllä menossa vähän matalaksi että saa ny nähä pääsenkö noille raideille sen takia haenkin uuteen et pääsis raidaa ja viel enemmän mitä vanha mut koitan ja ilmottelen jos on geari parempi.
Locked