Hunter - Survival | X-realm

Hakemukset tänne
Locked
Kehet
Posts: 2
Joined: 11.03.2010 02:30

Hunter - Survival | X-realm

Post by Kehet »

Minä itse

elikkäs elikkäs .. olen ammattikoulun keväällä päättävä addiktoitunut wowittaja ja vannoutunut huntteri.
löydyn myös ircin puolelta (Qnet) enemmän tai vähemmän aktiivisesti idlailemasta


Hahmosi

Tällä hetkellä pelailen mainina Darkspearilla hahmolla Kehet, eikä vaihto tuota ongelmia niin kauan kun opintoraha juoksee ;)
Gearia löytyy hieman aiempaa enemmän, tällä hetkellä GS nousee yli kuuden tuhannen.
Main-speckinä pelailen survia, mutta olen haaveillut mm-puolelle vaihdosta - tosin vieläkään en ole saanut aikaiseksi ....


Raidaus

Raidikokemusta löytyy Naxxramasista aina ICC Sindragosalle asti. LKta en ole päässyt näkemäänkään :/

Aikaisempia kiltoja löytyy kolme kappaletta, Finlandia (suomalainen), Elysium ja
Hakkapeliitta (myös suomalainen). Tällä hetkellä olen Hakkapeliitassa,
mutta kilta on suurilta osin kuihtunut kesätauon aikana.

Ventti, TS ja Mumble löytyvät koneelta monien kiltojen takia, eikä minkään eksoottisemmankaan asennus tuota tuskia.

Image

Addoneista olisi varmaankin hyvä mainita se, että käytössä niistä ne "tärkeimmät"
DBM, Omen, Recount sekä tarvittaessa myös jokin Ora -versio, mikäli kilta sitä käyttää.
Lisäksi löytyy kymmeniä hieman turhempia fps syöppöjä


ForReal

Kuten jo aiemmin mainitsinkin, olen kiitettävästi addiktoitunut WoWiin,
joten raidiajat sopivat erittäin hyvin.
Raidissa prio on tietenkin tehdä dpsää, mutta huntterina tankkiminenkaan ei ole mahdotonta
(niin siis ainakaan agrojen viemisen kannalta :D). Roolini hoidan luonnollisesti parhaani mukaan.

Toisella specillä raidaaminen ei myöskään tuota suurta ahdistusta, sillä hieman mm gearia löytyy jo pankin pohjilta

Raidaamisen päätavoitteena on tietenkin gearin saanti, mutta koska tämä on kiltahakemus,
mainitsen myös maagiset taikasanat hauskanpito, yhteisöllisyys, sekä uuden oppiminen :P




Kuten mainittu, minut tavoittaa IRCin puolella Qnetistä nimimerkillä Kehet sekä pelistä nyt
lähinnä hahmolta Kehet realmilla Darkspear. Lupaan seurata myös tätä aihetta,
mikäli kritiikki on asiallista :F

// Kehet
Last edited by Kehet on 12.08.2010 15:28, edited 2 times in total.
Kehet
Posts: 2
Joined: 11.03.2010 02:30

Re: Hakemus | Hunter - Survival

Post by Kehet »

bump,

nyt kun gearikin on hieman parantunut (gs vähän yli 6k, jos nyt näin vanhoja yksiköitä tunnette ..) ja sain peräti ircin puolelta kannustavaa palautetta, niin ajattelin että jos hakemuksen uudelleenkäsittely olisi mahdollista :)

pelailen nykyään Darkspearilla nimimerkillä Kehet. Mikäli killan vaihto ihmetyttää, on syynä nykyisen killan kuihtuminen kesätaukoon.


EDIT: päivitin nyt tuota ensimmäistäkin viestiä, kun näytti niin huonolta tyhjässä aiheessa ...
Last edited by Kehet on 11.08.2010 23:12, edited 1 time in total.
Spoonman
Posts: 14
Joined: 03.06.2010 18:35

Re: Hakemus | Hunter - Survival

Post by Spoonman »

Geari näytti olevan kunnossa ja huntterille näyttäisi olevan tarvettakin, peukkua täältä.
ruhtilol
Posts: 4
Joined: 30.07.2010 17:44

Re: Hunter - Survival | X-realm

Post by ruhtilol »

plussaa hakkapeliitasta ( oma shammy o sossuna), iha kiva näköne apply oli muutekii.
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Hunter - Survival | X-realm

Post by Petew »

Hakemus hyväksytty.
Locked