Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Hakemukset tänne
Cheechoo
Posts: 7
Joined: 09.03.2010 21:03

Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Cheechoo »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Jesse
Ikä: 18
Ammatti: Ei ole (tulevaisuudessa menossa opiskelemaan)
Harrastukset: Ei ole mitenkää harrastuksia atm muutaku pelaaminen jos ees se lasketaan :D.
Muuta:Asun kuusamossa ja pelailen wowia joka pv aika montaki tuntia jos innostun. kuha saan vähä paremman netin niin alan pelaa xbox 360 ja ps3 onlines, Mokkulalla ei oikein tommosia pelata. Oon pelannu jotai suunillee 2v wowia, välillä ollu vähä into hukassa mut nyt innostaa taas.


Character info

Nick: Cheechoo
Class: Paladin
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Cheechoo
Mikä specci/geari dualspecissä?: MS on holy (PVE/PVP spec atm) ja OS Prot (37k UB hp) atm mut vaihan se holy pvp specii.
Mainitsemisen arvoiset altit?: 80 Rogue (5,1k Gs), 80 warr (4,9k GS) sitte on 80 hunu (4,1k GS) Migrailen sitte joitaki noista aikanaan
Muuta: Holyna oon ollu sitte siitä saakka ku dingasin 80. Välil on tullu tankittuu Toc 10/25 ku on innostanu. Retrii en oo koskemas pitkällä tikullakaa. JC on vasta 206 jotai mut tässä kohta puolin vedän max.


Historia

Raidauskokemus: Naxx 10/25 Cleared, EoE 10/25 Cleared (hunulla), Os 10/25 Cleared ( 10man 3D vedetty Roguella), Toc 10/25 Cleared, Uld 10 6/14 (0 HM) Uld 25 12/14 (0 HM), ICC 10 6/12, ICC 25 4/12
Aikaisemmat killat: Eternal Blood (Darksorrow - EU PVP)
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Killalla menny vähä huonosti ku porukkaa lähteny ja pientä slack.
Muuta: Oon pitkään ettiny semmosta kunnollista kiltaa jos vois olla pitempääki mut näyttää olevan kaikki täynnä tai kovat vaatimukset ja aina löytyy mun applyst tai jostaki muusta asiasta semmosta puutetta.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: Intel Core 2 Duo E8400 CPU 3.00 GHz, 3326MB RAM, NVIDIA GeForce 8800 GT
2MB Mokkula
Kuva UI:sta: http://img104.imageshack.us/i/wowscrnsh ... 03029.jpg/
Voi näyttää köyhän näköseltä mut tykkään tommosesta ja tol voi iha hyvin tehä kaikkea. Recountiki löytyy unohin vaan pistää sen toho kuvaan.
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): Ei ole
Muuta: Ventti/TS löytyy mut ei mikkiä (menny rikki). Uutta nettiäki tulossa tulevaisuudessa niin on vähä parempi raidata etc.


Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: Enpä juurikaa.
Mistä kuulit killastamme?: Darksorrow EU PVP trades etitte porukkaa ja hokasin et tarvitte holy paloi niin päätinpä katella ja tehä applyn jos vaikka onnistais. Hokasin myös et yks tuttu Burning Bladeltaki (Fuskozi) pistäny Applyn.
Mitä luulet tuovasi killalle?:Aktiivista, hyvää, vakavaa hiilausta ja mukavaa seuraa.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Hyvää, vakavaa raidausta ja uutta kokemusta


Muuta
Eikai tässä oo muuta sanottavaa.



_________________
tomaatti
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 182
Joined: 02.02.2010 23:25

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by tomaatti »

Voitko kertoo miten oot keybindannu sun skillit? Tämä olis aika tärkeä tieto.
Cheechoo
Posts: 7
Joined: 09.03.2010 21:03

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Cheechoo »

Enpä oikein käytä keybindsei mut yleensä jos käytän niin iha noit default keybinds juttuja. Iha hyvin hiilaan ilman keybindseiki niin ei se ongelmaa tuota mut voin kyl opetella hiilaa keybindseil, siihe vaan menee aikaa ku oppii.
Ranef
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 115
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Ranef »

Täällä tuntu olevan ihmisten keskuudessa jotain epäselvyyttä, niin et kai sä sentään mitään healing spellejä sentään klikkaa? as in holy light fol jne jne?
Cheechoo
Posts: 7
Joined: 09.03.2010 21:03

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Cheechoo »

Miksen clickkais sama asia käyttääkö keybindse melkeinpä. oon hyvin pärjänny clickkerinä mut voinha mä käyttää keybindseiki jollaki tavalla. Ehin yhtä nopeeta clickkaa ku painan jotaki nappia jos pitäs raid hiilatakki niin ehin iha hyvin siin hiilujen cd ajassa vaihtaa targettii. Oon yrittän opetella käyttää sentää keybindsei nois hiilinki spelleis mut sekosin sitte aina niis napeis et alko tuntuu taas niin vitun tyhmältä et pakko oli palaa normaalii rutiiniin. harmi jos tästä tulee nyt isoki juttu ja se on kuule taitolaji :D.
Faceless
Posts: 11
Joined: 11.10.2009 23:56

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Faceless »

Cheechoo wrote:Miksen clickkais sama asia käyttääkö keybindse melkeinpä. oon hyvin pärjänny clickkerinä mut voinha mä käyttää keybindseiki jollaki tavalla. Ehin yhtä nopeeta clickkaa ku painan jotaki nappia jos pitäs raid hiilatakki niin ehin iha hyvin siin hiilujen cd ajassa vaihtaa targettii. Oon yrittän opetella käyttää sentää keybindsei nois hiilinki spelleis mut sekosin sitte aina niis napeis et alko tuntuu taas niin vitun tyhmältä et pakko oli palaa normaalii rutiiniin. harmi jos tästä tulee nyt isoki juttu ja se on kuule taitolaji :D.
Sori repesin. Mut jos tahot pelkästää klikkailla niin käy lataa sentään tästä addon siihen tarkotukseen:
http://wow.curse.com/downloads/wow-addo ... inued.aspx

Ainaki säästät puolet ajasta ku ei tarvi erikseen targetteiki klikkailla.
Cheechoo
Posts: 7
Joined: 09.03.2010 21:03

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Cheechoo »

hah....
tomaatti
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 182
Joined: 02.02.2010 23:25

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by tomaatti »

Cheechoo wrote:Miksen clickkais sama asia käyttääkö keybindse melkeinpä. oon hyvin pärjänny clickkerinä mut voinha mä käyttää keybindseiki jollaki tavalla. Ehin yhtä nopeeta clickkaa ku painan jotaki nappia jos pitäs raid hiilatakki niin ehin iha hyvin siin hiilujen cd ajassa vaihtaa targettii. Oon yrittän opetella käyttää sentää keybindsei nois hiilinki spelleis mut sekosin sitte aina niis napeis et alko tuntuu taas niin vitun tyhmältä et pakko oli palaa normaalii rutiiniin. harmi jos tästä tulee nyt isoki juttu ja se on kuule taitolaji :D.
Tätä kieppi jos avautu ventissa muutama tunti sitte. Todettiin ettei se ole fyysisesti mahdollista klikata nopeemmin abilityjä kun vastaavasti keybindeillä. Vastaappa tähän skenaarioon. Ollaan tappamassa heroic Lord Marrowgaria, Target X tarvitsee hand of protectionin. Targettaat hiirellä raid frameista ja sitten raahaat hiiren sinne helvetin kuvakkeelle missä onkaan ja klikkaan sen hopin sinne. Oliko vikkelää toimintaa? Tais gcd mennä siinä pariin otteeseen ja targetti ottanut 15k ylimäärästä damagea, Ei hyvä. Joka ei perkele todellakaan ole hyväksyttävää. OIKEA hyvä ja kokenut pelaaja optimaalisilla keybindeillä on onnistunut laittamaan sen hand of protectionin sinne seuraavalla gcd:llä healing jälkeen ja vaikka holy shockaa perään. Tämä on motherfucking wrath of the dps king, Tehokas gcd:n käyttö ja nopeat refleksit syövät jäiset klikker paskat.

bottom line.
Klikkeri ei tule koskaan olemaan yhtä tehokas, luotettava ja joustava pelaaja kun vastaava optimaalisia keybindejä käyttävä. Älä nyt saatana sano tähän viellä että keyboard turnaat?
Ranef
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 115
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Ranef »

Vaikka tässä nyt näin skeptisiä ollaan ja kaikkea, niin itse olisin ainakin valmis antamaan mahdollisuuden. Itse en klikkaa joten paha mennä väittämään, että se ei toimi ollenkaa, mutta meidän pitää jutustella tästä hieman lisää officereiden kanssa.
Cheechoo
Posts: 7
Joined: 09.03.2010 21:03

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Cheechoo »

Voe voe. Onko sitä koskaa tullu ajateltua et joskus voi olla iha helvetin hyviäki clickereitä ja joille ei sovi keybindsit ja ehin iha hyvin vaihtaa targettii siin gcd aikana. Se tuottaa yhtä nopeaa tulosta mut ei kaikki vaa sitä aina ymmärrä ja kaikki paskat clickerit mitä oot nähny niin varmaa ollu vitun hidasälysiä. Kyl minä käytän myös keybindsejä tietyssä bossissa esim. Festergutis jos pitää spammiä tankkia vaa niin ei tarvi liikkua mut muissa ehkä on vähä helpompaa liikkua näppäimistöllä ja painaa samalla skillejä etc. se asia tarvii vaan nopeutta ja kokemusta. jos ei kelpaa clickeri niin voin mä alkaa käyttää keybindsei mut ei tuu sitte lähellekkää 100% suoritusta ainakaa alussa. ofc keybinderit ei voi tajuta clickkereitä. btw ajattelit liian vaikeasti ton targettaamisen ja hand of protection jutun. Revetkää taas mun selitykselle sen oo ansainnu helvetti!
Locked