Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Hakemukset tänne
Ranef
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 115
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Ranef »

Ja tosiaa noista muutamasta röllistä joilla ei o mitää järkevää sanottavaa asiaa ei kannata välittää. Loppupeleissähä meille on aivan sama, millä tavalla sinä itse pelaat, mutta se että clickaat ei saa vaikuttaa suorituskykyyn negatiivisesti.

Itse suosittelisin bindaamaan tällaiset instantit mitä voit joutua käyttämään liikkuessasi, esim. Freedomin, salvan hopin holy shock, mana restore shizzlet, mutta tosiaan edelleen aivan sama miten pelaat, jos pystyt todistamaan trialin aikana, että olet hyvä ja hoidat hommasi niin minun puolestani thumbs up.
tomaatti
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 182
Joined: 02.02.2010 23:25

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by tomaatti »

Itsellä ei enää officer tagia ole ollut vuoteen mutta sanon silti realistisesti pari asiaa.

Ensin pari faktaa minun ja Raneffin ventti jutustelusta.
Faktat on että ei tiedätä miten sinun pelaaminen sujuu 90% hiirtä käyttäen ja tukahduttamalla visuaaliset aistit pariin asiaan, kun pitäisi ympärille myös katsoa. Toinen asia on että klikkaamalla ei saa ikinä samaa gcd performanssia kun hyvillä keybindeilla. Joka myös näkyy erittäin selvästi.

Omasta puolesta voisit klikkaa pari raidia JOS raidattais kaikki normal modella. Mutta heroic mode on tiskissä ja mahdollinen puntti jalassa ei todellakaan ole hyvä.

Muuta paskaa mitä juolahti mieleen.
Keybindejä ei noin vain tehdä ja niillä ei niin vain ruveta pelaamaan suoraan. Siihen tarvitaan aikaa treenata se lihasmuisti.
Joten suosittelen aloittamaan keybindaamista 5 - 6 uudella bindillä tärkeisiin spelleihin (hand of X, cooldownit/cd macro, bubble, beacon, yms). Ehkä vuoden päästä osaa jo shift modifierillä lisää bindejä. Who knows.

About ketään ei tällä hetkellä varmaan usko että pystyt pelaamaan oikeilla tasolla mitä progress vaatii.
Meillä ei pitäisi olla yhtään mitään ongelmaa jos pelaamisesta ei huomaa kyseistä vakavaa epäkohtaa ollenkaan ja kaikki on ok.
Mutta jos kusemista havaitaan "liikaa". Niin sillon saattaa lentää iso kasa paskaa tuulettimeen ja kaikki omaan naamaan.
Minua ei ole pakko kuunnella, mutta uskon että offut lukee tämän paskan ja laittaa sen ajattelu myssyn päähän aivan normaalisti.
Voisin tehdä uuden wall of textin ihmisen aisteista ja miten sen on "huonoa" olla klikkeri. Mutta runosuoni loppu tähän, anteeksi.
Annan siis paskan vertauskuvan: Vähän autoa ajaessa polkis pedaaleja käsillä. Tota voi pohtia hetken ja hakea sen yhtäläisyyden.


Elikkä tiivistän vähän tuota alkua.
Jos kuset asioita jotka voidaan yhdistää klikkaamiseen (hitaus, HPS, movement). Ei todellakaan hyvä. Ranef is not amused.
Jos pelaamisen taso on sama kuin muilla. Hienoa, todistit pointtisi. Ranef has no problem.

Omasta puolesta jos lupaat tehdä ja alkamaan aktiivisesti käyttämään noita edellä mainittuja 5-6 uutta keybindia.
Vaikka turvallisena ja hyväksi havaitulle WASD lähistölle (Q, E, R, T, F, G, V).
Niin trial spotti olisi helpompi kolata taskuun ja muiden paineet performanssista laskee ja ennakkoluulot olisi paljon pienempiä.


Nämä vaatisi silti ainakin viikon aktiivisen pelaamisen ja harjoittelun että progress raidissa lihasmuisti uusiin bindeihin on jostain kotoisin.

Toivottavasti tästä sai jotain selvää. Jos offuilla yms on jotain keskustelua trialin termeistä niin toivottavasti tästä saa jotain ainesta siihen. Ja whispata voi jos pointti jäi epäselväksi, kellohan on vittu kolme kun tämän väsäsin.

- le dem tomatoes von lol
Last edited by tomaatti on 10.03.2010 04:52, edited 4 times in total.
Cheechoo
Posts: 7
Joined: 09.03.2010 21:03

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Cheechoo »

Olet oikeassa, tomaatti. En käytä keybindsei sen takia ku en oo jaksanu alkaa niitä säätää mut pitäs nyt alkaa opetella keybindsei käyttää ettei tulevaisuudessa tuu sitte ongelmaa tästä asiasta. Luulen myös et helpottaa paljo hiilamista etc. On aika parantaa taitoja.
Whakey
Posts: 69
Joined: 10.10.2009 00:02

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Whakey »

Cheechoo wrote:Olet oikeassa, tomaatti. En käytä keybindsei sen takia ku en oo jaksanu alkaa niitä säätää mut pitäs nyt alkaa opetella keybindsei käyttää ettei tulevaisuudessa tuu sitte ongelmaa tästä asiasta. Luulen myös et helpottaa paljo hiilamista etc. On aika parantaa taitoja.
Tee se. En tunne ketään kuka olisi oikeasti kokeillut keybindausta ja mennyt siitä takaisin. Ja toisaalta me tarvitaan holy palaa ja imo sun applys on muuten ihan asiallinen
Nicodeemus
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 244
Joined: 09.10.2009 16:09
Location: oulu

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Nicodeemus »

Sitteku ei tarvi enää kilkkailla niitä skillejä ni voi laittaa ton ui scalenki tuosta maksimista sinne minimii, ni saattais noitten ylisuurten actionbarejen takaa nähä vähä mitä ympärilläki tapahtuu.
Cheechoo
Posts: 7
Joined: 09.03.2010 21:03

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Cheechoo »

Ympärille näkemine ei oo mikää ongelma, enkä oikein tykkää jos on vitusti tyhjää + pelaan TV:eest niin sen takia on maximilla et näkee paremmin.
Nicodeemus
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 244
Joined: 09.10.2009 16:09
Location: oulu

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Nicodeemus »

Noh näkeepä kaikki taas kui päi helvettii munki ui o ja kuinka en osaa pelaa, mut mun mielestä sama millä tv:llä tai piirtoheittimellä pelaa ni paljon selkeemmän näköstä o ku o tuo ui scale vähä pienemmäl... ku kuvittelee toho su ui:n viel gridin tai jokku muut unit framet ni eihä tuolta nää yhtää mitää.


sun ui
Image
maximi ui scale
Image
minimi
Image

tuolta jos tulee joku mörkö jostai kimppuu tai voidzone tai joku kyrpätuliseinä, ni mu mielest tosta alimmaisesta ne huomaa parhaite.

vaikka todennäkösesti mää oon se tän threadin paskin pelaaja ja nytki sörkin 3 napin arcanemagella ni ehkä oon vaa hiljaa ku en ees osaa pienetää noita kuvia.
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Cheechoo - Holy Paladin (x-realm)

Post by Petew »

Valitettavasti Niko ei osaa replytä vakavasti joten saanen vähän selventää asiaa. Vaikka pääsimmekin yhteisymmärrykseen että klikkerihomma ei sitä nopeinta ja parasta ole niin silti emme nää että se olisi oikein sinua kohtaan että kuluttaisit migraten siihen että nähtäisiin rupeaako se homma toimimaan vai ei. Siksi kielteinen vastaus.
Locked