Unholy DPS / Blood Tank DK

Hakemukset tänne
Locked
Heksar
Posts: 6
Joined: 02.03.2010 13:03

Unholy DPS / Blood Tank DK

Post by Heksar »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Valtteri
Ikä: 17
Ammatti: Lukio
Harrastukset: Urheilu :D
Muuta: Asun Jyväskylässä ja wowia tulee pelailtua päivittäin. Pystyn raidaamaan millon vaan ilman esteitä :P


Character info

Nick: Heksar
Class: DK
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &cn=Heksar Tuossa näyttää olevan toi depsigear päällä, joka on huonompi.
Mikä specci/geari dualspecissä?: Unholy / blood. Jos nyt taas ruvetaan GS:ssän kanssa leikkii nii 5200gs dps ja 5400gs tankki.
Mainitsemisen arvoiset altit?: Arcane mage 5000 gs. http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &cn=Mignon
Muuta: Mainspecci on tuo tankki jota nyt yritän noilla icc runeilla ja frosteilla parannella :P


Historia

Raidauskokemus: Kaikki nuo wotlkin raidit on tullu vedettyä vaan, ku alotin vähän ennen ku se tuli. ICC 10 oon vetäny rotface ja festergut ja 25man oon saurfangii vaan päässyt.
Aikaisemmat killat: Ruthless ja se kun kaatu Resurrection nyt uusimpina.
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: oli sellasta ku ei saatu ees 10maneja kasaan.
Muuta: Eipä siinä muuta.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: Juuri kokonaan uusittu noin kuukaus sitte että kaik pyörii täysil graffoil of corse!
Kuva UI:sta: Njaap ei taida olla...
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): Oon kaikessa OK toivottavasti :D
Muuta: Voin ottaa noit kuvii jos tarvii :D Ja osaan käyttää kaikki ventit ja nää tälläset puheohjelmat.

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: Kyllähän aika monta ihmistä noista Tibulin mahdin ja realingmentin ajoilta tunnen.. Jannebotit ja Häpeät ja kaikki muut veikeät ystävät :D Vähä uudempia tuttuja on Bonta ja Anemia.. Ketään en tunne IRL kylläkään.
Mistä kuulit killastamme?: Olin sillon realignmentissä ku killat yhdisty muttei ollu aikaa raidata niin paljoa.
Mitä luulet tuovasi killalle?: Hyvän DK tankin ja depsinki välillä jos sattuu tarviimaa.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Hyvät raidit ja naurut :D Toivottavasti ei liian vakavaa meininkiä. Vaikka vähän epäilen että sellasta se on.


Muuta Eipä muuta.. Kysykää jos on kysyttävää :D
Faceless
Posts: 11
Joined: 11.10.2009 23:56

Re: Unholy DPS / Blood Tank DK

Post by Faceless »

Mun mielestä kolmas mainspec tankki ois ihan hyvä olla guildissa. Mun omatunto ei kestä sitä jos joskus pitää olla offline syystä tai toisesta eikä saada raidia sen takia. Saa nähdä onko Heksar enempi Deathkooma vai Solid tankkina.

Mut pete päättää sun kohtalostas. Ja kyllä, meillä raidataan vakavana.
Heksar
Posts: 6
Joined: 02.03.2010 13:03

Re: Unholy DPS / Blood Tank DK

Post by Heksar »

No on mulla ainaki tästä tankkimisesta kokemusta ku alusta asti eli nyt vajaa vuoden tällä oon tankkeillu :D Ei se paljoo oo kylläkään ja aina on uusia asioita joita voi oppia ofc. toivottavasti raidataa vakavasti ku nää tibulin ja realingmentin jälkeiset ajat on ollu tällästä vähän jos sanoisin "pelleilyä".
Thrend
Posts: 4
Joined: 11.10.2009 23:30

Re: Unholy DPS / Blood Tank DK

Post by Thrend »

toivottavasti oot aktiivisempi kuin reali aikana. sua ei hirveesti raideilla näkyny
Heksar
Posts: 6
Joined: 02.03.2010 13:03

Re: Unholy DPS / Blood Tank DK

Post by Heksar »

Miten ihmees voitte muistaa mut viel :D Joo no sillo se oli viel sellasta leikkimistä.
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Unholy DPS / Blood Tank DK

Post by Petew »

Valitettavasti et ole juuri sitä mitä olemme vailla tällä hetkellä

Hakemus hylätty.
Locked