Haisuli - Retri Paladin (X-realm)

Hakemukset tänne
Locked
juiceo
Posts: 17
Joined: 12.02.2010 21:19
Location: Seinäjoki

Haisuli - Retri Paladin (X-realm)

Post by juiceo »

Moro.

Henkilökohtainen info

Etunimi: Juuso
Ikä: 17
Ammatti: Rakennus-alan opiskelija
Harrastukset: Työn teko, salilla käynti.

Character info

Nykyinen Realm: Chromaggus
Nick: Haisuli
Class: Paladin
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... cn=Haisuli
Mikä specci/geari dualspecissä?: Retri. +10expertise glyphi ei ole käytössä, koska cappi löytyy ilmankin. Retri On ollut ToC patchin alusta asti mainspeccinä. Dual specci vaihtelee protin ja holyn välillä, tällä hetkellä holy offspeccinä. Prot gearissa n. ~39k unbuff hp ja holyssä 30.9k unbuff mana, ~2.4k sp.
Muuta: Prottina oon pelannu wotlkin alusta asti toc patchiin, holynä kokemusta ei juurikaan ole. Professioina JC 450 ja Mining 450. Shoulderi enchanttiin on rep farmaus käynnissä.
Mainitsemisen arvoiset altit?: 80 lvl Shadow priest, 80lvl Resto Druid, 80lvl Prot/arms(pvp) Warrior 80 lvl Rogue. Kyseisistä hahmoista druidilla ja priestillä ok geari. Armory linkkiä voi kysyä tarvittaessa.

Historia

Raidauskokemus: Alotin raidaamisen huntterilla Dentarg realmilla Keepers of Fear killassa. Killan kanssa kaadoimme vain parin hassun bossin karazhanissa. Into PvE:hen lisääntyi ja tein druidin Chromaggus - realmille koska kaverini pelasivat siellä. Druidilla kaadoin Kara,Gruul,Maggy,Za,SSC,TK ja muutamat bossit MH Deck a Dwarf killan kanssa. Wotlk releasen jälkeen päätin aloittaa puhtaalta pöydältä ja rollasin paladiinin. Woltkissa oon clearannut Naxx10/25, OS 10/25 3D, EoE10, Ulduar10 11/14, Ulduar25 9/14, Ony10/25, Toc normit. Togc10 vain 4/5 ja Togc25 1/5. Syynä se, kun liityin sateeseen niin mun piti hommata retri geari, koska protille/holylle ei ollut silloin tarvetta. Togc25 olen ollut kuitenkin mukana kaikilla bosseilla, paitsi faction champpionsseilla. Raidipäivien tungosten takia en kuitenkaan pysynyt muiden perässä, jonka takia siirryin casual rankille. Nytkin sama homma jatkuu, geari on nyt sopiva, mutta porukkaa on tullut kiltaan FCM takia ovista ja ikkunoista ja ovesta mennyt saranatkin pois paikoiltaan eikä tilaa dps spotille löydy millään. Icc10 5/12 on mennyt pugilla, koska aina koulusta kun tulee ja joku kysyy porukkaa niin vastaus on et "5-6 grp on jo vetänyt aamulla". Icc25 4/12 koska altti runilla on ollut rajoitus 1 item / kaveri, niin on sekin tullut pugitettua, tavoitteena saada enemmän uutta gearia ja päästä takaisin raidaamaan. Taktiikat olen katsonut useampaan otteeseen ja niiden pitäisi olla suhtkoht hallussa.
Aikaisemmat killat: Tuossa ne tuli oikeastaan selostettua, mutta kuitenkin: Wotlkissa Sated ja Sade, TBC Deck a dwarf ja Keepers of fear.
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Killassa tosiaan se vikana, että aktiivista porukkaa on todella paljon, eikä paikkaa vaan raideille löydy. Ja toisena vikana on serveri, joka muuttui FCM:n takia hiljaisesta ja rauhallisesta servusta lagaavaksi lastentarhaksi.

Tekniset tiedot

Millainen kone?:
AMD Athlon Dual Core Processor 5050e 2.61 GHz
4GT RAM
NVIDIA GeForce 9600 GT
yms. Tarpeeksi hyvä. :P
Kuva UI:sta: http://img717.imageshack.us/img717/7830 ... 220046.jpg . Käytän DBM:n sijasta BigWigsiä, koska se on mun mielestä selkeämpi.

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: Epäilen vahvasti että en.
Mitä luulet tuovasi killalle?:Aktiivisen ja reilun & mukavan pelaajan.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Toivottavasti mahdollisuuden päästä taas pitkästä aikaa kunnolla raidaamaan ja tekemään progressia.


Muuta: Pelitili on alusta asti (tehty vähän ennen tbc julkasua) ollut vain ja ainoastaan mulla. Ei ole kiertänyt koko suvulla. Ja todellakin olen aktiivinen ja hakusessa olisi kilta missä pääsisi raidaamaan vähän enemmänkin. Specillä ei niinkään suurta väliä ole, taikka hahmolla kunhan tekemistä riittää. Dalassa jammailu alkaa jo syömään miestä. Olen hiljainen, en trade channelin kuningas.....ventti ja mikrofooni löytyy.


Terv. Juiceo
Jsf
Officer
Officer
Posts: 80
Joined: 09.10.2009 19:12

Re: Haisuli - Retri Paladin (X-realm)

Post by Jsf »

Johoo geari & apply on hyviä mutta toi UI on kyl aika kamala :D

Vois vaikka ehkä löytyäkki spottia retri puladinille :o
Ranef
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 115
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: Haisuli - Retri Paladin (X-realm)

Post by Ranef »

Jep muuten hieno apply ja kaikkea, mutta tuota UI:ta voisit muokata vähän paremmaksi. Muunmuassa tuo mauttoman kokonen recount tosta jonnekkin siististi sivummalle, UI scalea pienemmäksi /jotain addoneja korvaamaan default barit, että sieltä takaakin näkisi jotain.
juiceo
Posts: 17
Joined: 12.02.2010 21:19
Location: Seinäjoki

Re: Haisuli - Retri Paladin (X-realm)

Post by juiceo »

Juu, myönnetään että näytönpyyhkijät ois välillä tarpeen bossfightis, mut oon tottunu tohon kokoon... kyllä sitä scalea tuli nyt vähän pienennettyä kun siitä moitteitakin tuli ^^.
juiceo
Posts: 17
Joined: 12.02.2010 21:19
Location: Seinäjoki

Re: Haisuli - Retri Paladin (X-realm)

Post by juiceo »

nyt on ui muokattu http://img14.imageshack.us/img14/3840/w ... 175024.jpg selkeämpi. ei vanhassakaan mitään vikaa mielestäni ollut, kyllä sieltä läpi näki :O
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Haisuli - Retri Paladin (X-realm)

Post by Petew »

Tere

Jutut näyttäs ihan kivalta ja hyvää mukautumista asiaan kun annetaan vähän noottia ui:sta ni laitetaan uutta tilalle.

Hakemus hyväksytty.
Locked