Bonta - Hunter

Hakemukset tänne
Locked
Bonta
Posts: 3
Joined: 28.01.2010 17:26

Bonta - Hunter

Post by Bonta »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Timi
Ikä: 24
Ammatti: Opiskelija
Harrastukset: WoW, kaverit
Muuta: Rauhallinen


Character info

Nick: Bonta
Class: Hunter
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&cn=Bonta
Mikä specci/geari dualspecissä?: Marksman 7-57-7
Muuta: Proffuina Enchanting 460/JC 450


Historia

Vanilla wowin alusta asti pelattu on. Ollut läsnä aina progressive gruupeis, wipetty paljon, tuloksena on ollut servun ensimmäisenä ragnaros/onyxia/nefarius alas.
Myöhemmin raidasin kevyemmin, Vanilla naxia, AQ25/40 ja sit odotin TBC. TBCssä clearattu kaikki instat, sitten siirryttiin kolmanteen expansioon. Ulduari aikaan lopetin wowin, siirryin Aion onlineen, petyin peliin ja palasin takaisin wowiin, nyt pelaan Huntterilla. Tällä hetkellä Ruthless killassa, progressi on icc10 man 6 bossia down. Progressi on hidas ja pelaajia on vähän. Myös clearattu toc10/25. Togc25 pari bossia, Togc10 anubin asti.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: AMD phenom quadcore 9500 2.2GHz
Windows 7 ultimate 64bit
5,00GB RAM
AtiRadeon 5770

Internet on 8/1mb Nebulazone

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: En
Mitä luulet tuovasi killalle?: Progressia ja depsiä
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Kokemusta, gearia, kavereita.

Kiitän

-Bonta

PS: Alttina on vasta 80 dingannut holydin
Jsf
Officer
Officer
Posts: 80
Joined: 09.10.2009 19:12

Re: Bonta - Hunter

Post by Jsf »

Tiä sitte vois olla vaikka hunullekkin spotti kyllä, ranged depsiä nyt ei ainakaan liikaa ole ja ranfeli on viime aikoina ollu melko yksinäine hutneri noilla raideilla.

Mutta ihan hyvä apply ja plussana viel seki et on tommone old skool videopelaaja. Mun puolesta ainaki vouch.
Ranef
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 115
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: Bonta - Hunter

Post by Ranef »

Kerrankin tällanen apply mistä ei haiskahda kilometrien päähän epixin leechaamisen meininki. Geari valinnat näyttäis olevan tosin, itse kyllä tuossa tilanteessa pyrkisin vielä pitämään tier 9 2 palan boonuksen, sattuu meinaan olemaan kuitenkin sen muutaman sataa DPS.
Ja sitten vielä 1 juttu tuli mieleen, miksei tässä toisessa specissä ole specattuna silencing shottia?
Bonta
Posts: 3
Joined: 28.01.2010 17:26

Re: Bonta - Hunter

Post by Bonta »

Ranef wrote:Kerrankin tällanen apply mistä ei haiskahda kilometrien päähän epixin leechaamisen meininki. Geari valinnat näyttäis olevan tosin, itse kyllä tuossa tilanteessa pyrkisin vielä pitämään tier 9 2 palan boonuksen, sattuu meinaan olemaan kuitenkin sen muutaman sataa DPS.
Ja sitten vielä 1 juttu tuli mieleen, miksei tässä toisessa specissä ole specattuna silencing shottia?
Juu sen takia pidän pankissa t9 trophyä, tänään sain 95 frostia kerättyy ja pitäis ostaa hattu tai chesti. Legsit menis t9 settiin. Silencin shot on offspecis, mun molemmat specit ovat 7/57/7. yks niistä on vanha ja toinen on silentshotin kanssa. Ajattelin kohta ArPksi mennä, heti kun crittiä on tarpeeksi.
Ranef
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 115
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: Bonta - Hunter

Post by Ranef »

Lähinnä mulla oli vaan se pointti tossa, että silencing shottihan on dps lisä koska se ei ole global cooldownilla, mutta ei se nyt niin iso homma ole.
Last edited by Ranef on 28.01.2010 21:50, edited 1 time in total.
Ranef
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 115
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: Bonta - Hunter

Post by Ranef »

Jaa nii ja t9 kannattaa säästää hattu ja legut, ei muuta tällä kertaa.
Bonta
Posts: 3
Joined: 28.01.2010 17:26

Re: Bonta - Hunter

Post by Bonta »

Ranef wrote: Geari valinnat näyttäis olevan tosin, itse kyllä tuossa tilanteessa pyrkisin vielä pitämään tier 9 2 palan boonuksen, sattuu meinaan olemaan kuitenkin sen muutaman sataa DPS.
Ja sitten vielä 1 juttu tuli mieleen, miksei tässä toisessa specissä ole specattuna silencing shottia?
Chesti meni vaihtoon, nyt on t10 set boonus, hattu kans, enää legit niin on t9 boonus. Myös silencing shot specci käytössä.
Ranef
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 115
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: Bonta - Hunter

Post by Ranef »

Jaa niin tosiaan pitäs tännekkin varmaan kirjottaa.

Hakemus hyväksytty huutele jollekkin offuista niin saat invin.
Locked