Kleptophobia - Rogue

Hakemukset tänne
Locked
Klepto
Posts: 4
Joined: 30.10.2009 00:46
Location: Lappeenranta

Kleptophobia - Rogue

Post by Klepto »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Sam
Ikä: 25
Ammatti: Opiskelija
Harrastukset: WoW, PS3


Character info

Nick: Kleptophobia
Class: Rogue
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... eptophobia
Mikä specci/geari dualspecissä?: PVP/PVE Mutilate
Muuta: Pelannu myös paljon shadowsteppiä lvl 70 ja combat pve ennen ku ne nyt buffas mutilatea/poisoneita


Historia

Raidauskokemus:Vanillassa tuli raidattua (Mage, hunter, warrior)MC, BWL, AQ (naxxiin ei kilta kerenny). TBC:ssä kaikki(paladin, druid, rogue). WOTLK:ssa serendipityssä pelasin mun DK:lla (Stade) noin vuoden ja lopetin sen viime kesäl ku ei ollut aikaa pelata kesätöiden ym takia. Ulduar 25 hard modeja tuli tehtyä, TOCia en pelannu enää aktiivisesti serendipityssä. Sen olen kolunnut läpi pugittamal nyt ja ICC10 pugittanu 2 ekaa pomoa ja muitten taktiikat käynny läpi / katellu videoista.
Aikaisemmat killat: TBC/vanilla nimiä en muista mut wotlkissa pelannu reilun vuoden yli serendipityssä, jossa mun DK on vielki member statuksel, mutten raidaa enää sillä.
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Ei mikään. Rogue ollu tbc:stä asti alttina ja nyt viimeiset 6kk ollut mun main charru, jolla pelannut eniten ja yrittäny kerätä achievementtejä.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: Viime kesänä hankin uuden koneen, tuplaydin 2.8ghz, geforce 8800 ultra, 4gb muistia
Kuva UI:sta: En ottanut kuvaa, kun ei mulla ole mitään erikoista tossa, addonit ikkunas ja perus wowin barit. Macroja on aika paljon ku tykkään macrottaa kaikki.


Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: En nyt erityisemmin, mutta jutellu muutaman kanssa kun kysellyt olisiko rogue spotteja.
Mitä luulet tuovasi killalle?: Aktiivisen huumorintajuisen pelaajan, jolla 5 vuoden kokemus wowista (alotin US betassa 2004).
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Toivottavasti mukavan aktiivisen raidyhteisön.


Muuta

Omaan useamman lvl 80 altin tällä serverillä; DK-Stade, Priest-Cramiel, Warlock-Doomboom, Hunter-Nesingwary. Muilta realmeilta löytyy yli 70 lvl paladin, druid, mage ja warrior. Shamaanin ajattelin levelata seuraavas expansionissa (goblin shaman!!!)

-Klepto
Klepto
Posts: 4
Joined: 30.10.2009 00:46
Location: Lappeenranta

Re: Kleptophobia - Rogue

Post by Klepto »

Pien päivitys, eilen vedin pugin kanssa ICC10. deathbringeri saatiin johonki 10% kunnes healer DC ja ei saatu uutta tilalle. DPS mulla oli siin 10 hengen porukas, mikä pääosin castereita 6-7k. Group setup oli spriest+holy+disc, oomkin, 2DK tankkia, restodruid, eleshaman, retri, rogue.

-Klepto
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Kleptophobia - Rogue

Post by Petew »

Hakemus hyväksytty.
Locked