Feral DPS - Duffduff

Hakemukset tänne
Locked
Duffduff
Posts: 6
Joined: 23.11.2009 13:35

Feral DPS - Duffduff

Post by Duffduff »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Niklas aka Nisse
Ikä: 20
Ammatti: Opiskelija
Harrastukset: Salibandy, jalkapallo ja golf
Muuta: Eipä mulla tähän väliin oikein muuta.


Character info

Nick: Duffduff
Class: Druid
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Duffduff
Mikä specci/geari dualspecissä?: Feral DPS (main)/Tank Offspec (just ostamas dualspecin, tiedän fail. xD)
Muuta: Ei mulla muuta oikeen, kun et oon aina tykänny olla DPS ja mielestäni osaan sen jo aika perinpohjasesti, mut alkaa karttuu tota kokemust tankkimisestakin jo. :)


Historia

Raidauskokemus: Kaikki clearattu tähän mennessä.
Aikaisemmat killat: Semper Eadem, Life Deprived
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Raidauksen vähäisyys yksinkertaisesti.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: Ihan upouusi Asus G60VX-pelikone
Kuva UI:sta: Perus-Ui.

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: En tietääkseni tunne, mutta olen ollut parissa pugissa jäsenienne kanssa ja jäi hyvä fiilis heistä. :)
Mitä luulet tuovasi killalle?: Innokkaan raidaajan, joka oppii encountterit nopeasti ja on innostunut, ei myöhästele/perseile ja hieman huumoria tuo myös peliin. :)
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Toivottavasti hyvän seuran, jossa voi kohdata pelin uudet haasteet hyvässä hengessä ja toivottavasti myös hieman uusia ystävyyksiä. :)


Muuta
Toivottavasti pääsen kiltaan ja tutustumaan kaikkiin jäseniin sekä tulevaisuudessa ehkä jopa raideihin!
Kiitos, Duffduff.
User avatar
Jannebot
Posts: 109
Joined: 09.10.2009 17:49
Location: Rovaniemi

Re: Feral DPS - Duffduff

Post by Jannebot »

Raidauskokemus: Kaikki clearattu tähän mennessä.... hieman tarkemmin voisit heittää kyl ton, esim ulduarist ei näy achei ollenkaan ja pre wotlk kokemuksistas oisit voinu mainita, ei sillä että itellä sellasii ois..
sit enchanteist että agi bootseihi ois parempi ku overcapattyy hittii ja muutama crit ja cloakki on paska mut silti enchanttiin oisit voinu vähä panostaa. hanskoiki taitaapi saada parempii badgeil jos kiinnostusta riittää..
Elikkäs lyhyesti oisit voinut enemmän panostaa koko hommaan.

Onnee applyyn.
Duffduff
Posts: 6
Joined: 23.11.2009 13:35

Re: Feral DPS - Duffduff

Post by Duffduff »

Joo elikkä raidauskokemuksesta sen verran, että erinäisillä charoilla olen clearannut koko WotLK-contentin (Mazrigosilla kolme lvl 80-charaa tällä hetkellä ja muilla realmeilla pari muuta.)
Vanillassa tuli clearattuu kaikki ja TBC:ssä ZA asti kaikki tuli kokeiltuu läpi. :) Pahoittelen applyni vajavaisuutta, sen se armeijassa tehty apply teettää. :D

Cloakki ja hanskat on tällä hetkellä gearin häpeäpilkku, ihan tiedostettu homma, yritän parhaani korjata asian. Kiitos kommentista.

Duffduff
User avatar
Jannebot
Posts: 109
Joined: 09.10.2009 17:49
Location: Rovaniemi

Re: Feral DPS - Duffduff

Post by Jannebot »

Voisit ehkä niistä muistakin charactereistasi vaikka armorylinkit laittaa niin vois seku selailla tylsyyden varjolla.
Duffduff
Posts: 6
Joined: 23.11.2009 13:35

Re: Feral DPS - Duffduff

Post by Duffduff »

Nyt on gemit/enchantit vaihdettu ja uudet hanskat ja trinketti saatu. :)
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Feral DPS - Duffduff

Post by Petew »

Valitettavasti melee spotit ovat täynnä tällä hetkellä. Kiitos kiinnostuksesta kiltaamme kohtaan. Pistetään korvan taakse tulevaisuutta ajatellen.
Duffduff
Posts: 6
Joined: 23.11.2009 13:35

Re: Feral DPS - Duffduff

Post by Duffduff »

Selvä, hyvä homma! Hyviä jatkoja kaikille! :)
Locked