Anemia - Warrior

Hakemukset tänne
Locked
Anemia
Posts: 1
Joined: 30.12.2009 09:10

Anemia - Warrior

Post by Anemia »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Late
Ikä: 20
Ammatti: Suurtalouskokin hommia tulossa Tammikuun puolella, (ei ole este raidaamiselle)
Harrastukset: WoW, Anime, DvD-elokuvat, "Ropetus"
Muuta: Omaan kuulemma pelottavan/mörisevän äänen ventissä tai jotain. :|


Character info

Nick: Anemia
Class: Warrior
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Ruthless
Mikä specci/geari dualspecissä?: Prot/Fury Pve spekit, molempiin löytyy joltisesti gearia, Furyä olen pitänyt "main" spekkinä.
Muuta: Warrua aloitin pelaamaan noin 2-3kk tj sitten kun palasin "tauolta", Geari ei ole parhainta mutta olen koittanut panostaa siihen niinpaljon kuin nyt jaksaa/pystyy.


Historia

Raidauskokemus: Toc10/25, icc10, onylolxia ja vähä naxx+ulduaria. TBC aikana karazhan,gruul, maghtheridon, TK pari bossia ja ssc joitain bosseja. Classicissa pelkkää ZG.
Aikaisemmat killat: Ruthless, Äidin kieli, Forbidden(lol)
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Ruthless nyt on ihan okei kilta mutta aktiivisuutta ei riitäkuin yhteen icc10 raidiin kerran viikossa mikä kertonee aika paljon.


Tekniset tiedot

Millainen kone?:
Windows Vista Home premium
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+ (2 CPUs), 2.3GHz
2046MB RAM
NVIDIA GeForce 9600 GT
Jos jotain tietoja puuttuu niin pahoittelen, olen retarded näissä tietokoneasioissa.
Internet on 8/2mb Teliasonera, harvoin (erittäin harvoin) on tökkinyt yhteys.
Kuva UI:sta: http://img51.imageshack.us/i/wowuio.jpg/ joitain perusaddonei on mutta, kuten kuvasta näkyy olen osittainen klikkeri ja action bareissakin on paljon vanhaa out of date soopaa.


Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: Muksimpin, naedalan, Ranefin, Hovenikin muistuu mieleen ja varmaan on joitain muitakin vielä joita ei tähään hätään pysty mainitsemaan.
Mitä luulet tuovasi killalle?: hyperaktiivisen luultavasti hyvän warru depsin+ehkä joskus harvemmin tankin
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Mahdollisuuden raidata suomen parhaimmiston kanssa ja luultavasti hyvän ja mukavan ilmapiirin.


Muuta
Perus engineering/mining proffut, otan vastaan kritiikkiä kunhan se on hyvän maun rajoissa ja opin mielelläni uutta classistani ja encountereista.

Kiitos jos jaksoit lukea hakemukseni

-Anemia
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Anemia - Warrior

Post by Petew »

Valitettavasti melee spotit ovat täynnä tällä hetkellä. Kiitos kiinnostuksesta kiltaamme kohtaan. Pistetään korvan taakse tulevaisuutta ajatellen.
Locked