Kashgar SV/MM hunter

Hakemukset tänne
Locked
Kashgar
Posts: 1
Joined: 06.12.2009 17:45

Kashgar SV/MM hunter

Post by Kashgar »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Nico
Ikä: 17
Ammatti: Opiskelija, talotekniikka, kaksoistutkinto
Harrastukset: WoW sekä kitaransoitto
Muuta: Erittäin aktiivinen WoWin pelaaja


Character info

Nick: Kashgar
Class: Hunter
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Kashgar
Mikä specci/geari dualspecissä?: SV specciä käytän useimmiten gear on sitä ~ToC 10-25 tasoa. MM offspec
Muuta: Gear olisi kovempaa mutta tämänhetkinen roll systeemi ei ole minua niin suosinut.


Historia

Raidauskokemus: Kaikki tämänhetkiset WotLK raidit paitsi ToC heroic modit ja Ulduar hardmodet.
Aikaisemmat killat: Ruthless (tämänhetkinen), sekä Virus bc aikaan.
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Ruthlessissa oli vikana se että kilta ei raidannut käytännössä ollenkaan, muutamia 10 maneja lukuunottamatta. Sekä se, että suurin osa populasta oli offline kun invitejen oli tarkoitus alkaa, vaikka olivat signanneet kalenteriin.
Myös aikaisemmin mainittu roll loot systeemi, sekä joka ikinen kerta vähintään 2 huntteria samassa 10 manissa.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: Kone on tällainen 500e läppäri, kohtuu uusi kuitenkin; 2.1ghz tuplaydinprosessori, 4gb ramia ja ok grafikkakortti. WoW pyörii dalaranissa ja 25 maneissa mediumilla 40fps pintaan.
Kuva UI:sta: UI on aivan orkkis, eli addoneita ei ole mitkä tätä muuttaisi blizzardin omasta.


Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: Killasta tunnen Facelessin, Telkänpöntön, Kaipparin, sekä jotain muita jota en nyt muista. Facelessin kanssa olen levuttanut shamaania (Grunzbul) joskus vanilla aikoihin, sekä telkänkin tuntenut yli 3 vuotta.
Mitä luulet tuovasi killalle?: Tuon killalle oman panokseni DPSsän suhteen, sekä taidon hallita oman luokkani, sekä myöskin nöyrän asenteeni :)
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? ForReal tarjoaisi minulle paikan tämän hetken loppupelin contentissa (ToC 25 ja Togc10/25), sekä mahdollisuuden gearata tulevaa patchia ja uutta contentia varten.


Muuta
Omasta gearista sen verran että jotkin gemit ja enchantit ovat vielä vähän vaiheessa oman heikon rahatilanteen vuoksi (enchanttausta olen skillannut ja se on vienyt resursseja, eikä grindaus nykyistä kiltaa varten ei ole oikeen innostanut) mutta tähän tulee muutos.
Rutmon
Posts: 10
Joined: 09.10.2009 22:55

Re: Kashgar SV/MM hunter

Post by Rutmon »

aika ammattimainen mies mikä kitara on sulla siellä? mulle on Moët & Chandon Brut Impérial oho eiku toi oliki mun ---> CHAMPAGNE <--- pullo. Ibanez rg 400 tossa :)
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Kashgar SV/MM hunter

Post by Petew »

Valitettavasti emme tarvitse huntteria tällä hetkellä. Kiitos kiinnostuksesta kiltaamme kohtaan. Pistetään korvan taakse tulevaisuutta ajatellen.

Hakemus hylätty.
Locked