Béth Warrior Kiltaan

Hakemukset tänne
Locked
béth
Posts: 3
Joined: 23.07.2011 07:43
Location: Helsinki

Béth Warrior Kiltaan

Post by béth »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Pyry
Ikä: 16
Ammatti: Opiskelen
Harrastukset: Wowin peluun lisäksi, Chillaaminen. :)
Muuta: Pelailen wowia päivisin enemmän kun tarvetta ja koitan parannella pelitaitojan jatkuvasti.


Character info

Nick: Béth
Class: Warrior
Armorylink: http://eu.battle.net/wow/en/character/v ... h/advanced
Mikä specci/geari dualspecissä?: Fury /Arms, item lvl Equiped armssissa ja Furyssa on 362 ja minulla on expertise Ja hit cap
Mainitsemisen arvoiset altit?: Ei ole.
Muuta:


Historia

Koko raidauskokemuksesi: Aloitin raidaamaan Wrath of the Lich kingissä koska en ollut motivoitunut pelaamaan aijemmissa lisäosissa , progressini näyttävät surkealta koska Kiltani ovat rajoittanut Osin Asiaa, loppujen Lopuksi pääsin aúroraan ja lopetin Koska Rahatilanne oli huono ja koitin parantaa arvosanojani Koulussa. toivon että ymmärrätte
Aikaisemmat killat: Ei mitään mainitsemisen arvoisia paitsi henkilökohtaisesti tärkein guild aúrora,
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Nykyään olen Irl ystävien kanssa killassa mutta ihmiset eivät tule ajoissa raideille , eivät ole tarpeeksi aktiivisia, osa ei jaksa opetella takuja valmiiksi.
Muuta: Olen pelannut nimellä undeadminer ja olen ollut huonossavalossa Vashj:lla, ja aivan syystä , olen muunmuassa huudellut ja muuta tyhmää , olen muuttunun näiden 8 kuukauden aikana todella paljon ihmisenä ja pelaajana :).


Tekniset tiedot

Millainen kone?: - Intel Pentium E5500 (2 ydintä, 2M Cache,
2.80 GHz, 800 MHz väylä)
- 4 Gt 1066 MHz DDR3 -muistia, max 8 Gt
- 1000 Gt:n kiintolevy (5400 rpm)
- NVIDIA GeForce GT 320 näytönohjain
- 1024 Mt DDR3-muistia, DirectX 10.1-tuki
Kuva UI:sta: UI:ni ovat muuten standardi DBM, recount , omen ainoa poikkeus on Bartender UI:ssa jossa olen asetellut barit päälekkäin että jos joutuu clickailemaan se olisi nopeampaa
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): ei ole
Muuta: Nettini on 24 meganen saunalahden/ elisan netti , ei ole Koskaan pettänyt minua raideilla / Wowissa.

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?:Tunnen killasta Dooberin , durelkin , Cryptan , melkein kaikki Aúroralaiset.

Mistä kuulit killastamme?: Kuulin killastanne Tradella jo WOTLK:issa , mutta taitoni olivat suoraan sanottuna SURKEAT enkä ollut materiialia kiltaanne.
Mitä luulet tuovasi killalle?: Tuon kiltaan mustaa huumoria , nopeita interrupteja , tarvittavaa sosiaalisuuta
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Toivottavasti Todella mukavia ,hyviä , ennen näkemättömiä raideja.
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?: Killan Sivut ovat graaffisesti selkeät ja hyvin suunnitellut , toisin kun monet sivut nämä ovat selkeät.

Muuta: Olen Sosiaalinen ja omatoiminen pelaaja , opiskelen Taktiikoita bosseihin viikkoja tai kuukausia etukäteen enen Kun "pääsemme" sinne. Otan KAIKEN Hyvän kuin pahan kritiikin vastaan , Parantelen rotaatioita ja yleisiä taitoja jatkuvasti Kun pelaan. Vaikka killassa olisi joku henkilö kenestä en pidä kautta aukoo päätä olen välittämättä (toisin Kuin ennen) , En voi pakottaa mutta pyydän että mietitte ennen kuin tyrmäätte hakemuksenne vanhan minun takia , Kiitän ajastanne minkä käytitte aplyni lukemiseen , kaikkea hyvää Guildille Jos en pääse kiltaan PS älkää välittäkö Lukihäiriöstäni jonka huomaa tekstissä . Béth aka undeadminer kiittää :).
Last edited by béth on 23.07.2011 10:38, edited 1 time in total.
Kieppi
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 87
Joined: 09.10.2009 17:43

Re: Béth Warrior Kiltaan

Post by Kieppi »

Meillä, On tällä. hetkellä 2 Aktiivista Raidaavia Warriorejta. mutta Minä En näiden asioista Päätä, Hyvä Aply Muuten.
User avatar
Kazar
Site Admin
Site Admin
Posts: 129
Joined: 09.10.2009 15:06

Re: Béth Warrior Kiltaan

Post by Kazar »

Täytyy kyllä sanoa että on mielenkiintoisella tavalla ripoteltu isoja alkukirjaimia applyyn.
Pikkukosa
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 48
Joined: 07.11.2010 17:00

Re: Béth Warrior Kiltaan

Post by Pikkukosa »

viimeks Spammanny tradella Paskaa varmaa Viikon sisää ja ignores joka charal änpee
User avatar
Subutex
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 129
Joined: 26.01.2011 22:15

Re: Béth Warrior Kiltaan

Post by Subutex »

Miten mulle tuli sellanen fiilis parin ensimmäisen rivin jälkeen et tää on kirjotettu melko tukevissa ES pärinöissä? Dunno, tosin sosiaalisuuden tuomista ei mun mielestä tartteta, homo ninjat and all
béth
Posts: 3
Joined: 23.07.2011 07:43
Location: Helsinki

Re: Béth Warrior Kiltaan

Post by béth »

Subutex wrote:Miten mulle tuli sellanen fiilis parin ensimmäisen rivin jälkeen et tää on kirjotettu melko tukevissa ES pärinöissä? Dunno, tosin sosiaalisuuden tuomista ei mun mielestä tartteta, homo ninjat and all
Ei ole missään ES pärinöissä kirjoitettu. ja haluan tietää mielelläni mikä tämä "homo ninjat and all " homma on olevinaan.
Kieppi
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 87
Joined: 09.10.2009 17:43

Re: Béth Warrior Kiltaan

Post by Kieppi »

Homoninjat olkaimettomissa kesämekoissa.
User avatar
Subutex
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 129
Joined: 26.01.2011 22:15

Re: Béth Warrior Kiltaan

Post by Subutex »

Kieppi wrote:Homoninjat olkaimettomissa kesämekoissa.
Rantsussa pelaamassa vollibollia
béth
Posts: 3
Joined: 23.07.2011 07:43
Location: Helsinki

Re: Béth Warrior Kiltaan

Post by béth »

Subutex wrote:
Kieppi wrote:Homoninjat olkaimettomissa kesämekoissa.
Rantsussa pelaamassa vollibollia
Korjaan en pelaa vollibollia vaan minulla pelataan sitä :<
Rdn
Officer
Officer
Posts: 80
Joined: 09.10.2009 17:50

Re: Béth Warrior Kiltaan

Post by Rdn »

Moi

Valitettavasti melee-spotit ovat killassamme täynnä, emmekä voi tarjota sinulle trialia tällä hetkellä.
Kiitos kiinnostuksesta kiltaamme kohtaan.

Hakemus Hylätty
Locked