Ruxonnnn

Hakemukset tänne
Locked
Rutmon
Posts: 10
Joined: 09.10.2009 22:55

Ruxonnnn

Post by Rutmon »

Henkilökohtainen info

Nimi: Olavi Mattila
Ikä: 19
Ammatti: Kausityöntekijä postissa, ylioppilas.
Harrastukset: Kitara, lenkkeily, purjelento.
Muuta: Varattu.


Character info

Nick: Ruxon
Class: Rogue
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... os&n=Ruxon
Mikä specci/geari dualspecissä?: Evispam combat ja pvp muti.
Muuta: PvE > PvP


Historia

Raidauskokemus: naxx10/25,u10/25,toc10/25,eoe10,os10 3d,os25. Ainoot hardmodet on u10, firefighter ja 1 light in the darkness uupuu mountista.
Aikaisemmat killat: Realignment
Miksi lähdit aikaisemmasta killastasi?: Olin 3 viikkoo afk ku mergasitte.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: 20-70 fps 25manis. Jos kiinnostaa halpa läppäri jol pyörii wowi tällai ni kerron kyllä!
Kuva UI:sta: perus UI, on tossa DBM, grid ja recount.
http://img402.imageshack.us/i/wowscrnsh ... 40221.jpg/


Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: Varmaa about puolet.
Mitä luulet tuovasi killalle?: Roguen joka tuntee classinsa eikä hengaile sormi perseessä raideilla.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle?: Hyvää läppää ja onnistumisen tunnetta.


Muuta

[80:Petew]: nii mä sanoin että voithan tuota applyn tehä että vähä muutki näkee mitä oot miehiäs

Oon Ruxon Suomen pääkaupungista. Tykkään colasta ja lentokoneista. Oon kanssa 19v vanha ja dataan läppärillä [FPS ei ole ongelma, eikä connection]. Mul on tommone rogue joka tekee 2/3 mukzimpin dps:st, mutta tarttette kuulemma roxui anubii. Käy mulle. Käyn hovenin kanssa samaa koulua ja se on kivaa. Kohta me molemmat ollaan yli oppi laita. Kirjotin fyssan, matskun, enkun, ruotsin ja ööö bilsan ja mantsan. Tykkään eniten bilsasta ja hmm fyssa on kanssa kivaa. Meitsin lempi applyt on kirjottanu 13v vuotias paladin nimeltä kazaum, ite en ikinä pystyis nii viihdyttävää luettavaan ku hän. Olen valmis raidaamaan kolme kertaa viikossa(ke,to,su [VARAPÄIVÄT: ma,ti,pe,la; joista pe/la supervarapäiviä!!] ja tulen raideille ajoissa!! jossen tule ni ilmotan siitä soittamalla vaikka weikille, sehän nyt on aina ready to go. En käytä huumeita ja elän aika tervellisesti, käyn 3 kertaa viikossa lenkillä ja sitte lihaskunto on semmone vetree. Oon ihan kaunis. Ventrilo ja mikki löytyy ja sit mul on kans tommone spreadsheet!
Image

Syksyisin terveisin: Olavi Mattila
Last edited by Rutmon on 05.11.2009 15:05, edited 1 time in total.
User avatar
Loltra
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 121
Joined: 11.10.2009 23:33
Location: Espoo

Re: Ruxonnnn

Post by Loltra »

tekihän se sit siitä kunnon applynki :O...
Ruxon on mukava tyyppi ja osaa classinsakki sisään vaan imo jos on rogueille tilaa vielä
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Ruxonnnn

Post by Petew »

Hakemus hyväksytty.
Locked