Northace Mage application

Hakemukset tänne
Locked
Northace
Posts: 8
Joined: 04.11.2009 19:46

Northace Mage application

Post by Northace »

Henkilökohtainen info

Nimi:Eemeli Wahlstèn
Ikä:16 vuotta
Ammatti:Tuleva ammatti Datanomi
Harrastukset:World of Warcraft tietokone pelin pelaaminen ja Salibandyy silloin tällöin kaveriporukas
Muuta:Asun Kotkassa


Character info

Nick:Northace
Class:Mage
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Northace
Mikä specci/geari dualspecissä?:Main Specci on 57/3/11 Elikkäs perus Arcane depsi specci
Toinen specci taas on 0/53/18 Specci on hyvä esimerkiksi Anu'barakkiin tai muihin Bosseihin joissa tulee adeja
Muuta:Charracteri on melko uusi Accountti on noin 2,5kk vanha nopeesti levelasin paris viikos ja nyt oon raidaillu sydephex killas et jotaa gearii koittan saaha. Raceksi valitsin trollin upean pve Racialin takia.


Historia

Raidauskokemus:Nonii elikkäs Raidauskokemusta mulla on 5vuotta tästä pelistä. Vanillassa alotin Raidailemaan Molten Corea , Zul'Gurubia , Onyxiaa , Blackwing lairia , ahn'qiraj 20 ja 40 kaikki muut instat ehittii clearata mutta naxista vaan paribossia.

Noniin sitten päästään Tähän Tbc vaiheeseen karazhan , Magtheridon , Gruul's Lair , Serpentshrine cavern , tempest keep , Hyjal Summit , Black temple , Sunwell Kaikki bossit tapoin ennen niiden nerffausta.

Wrath of the lich kingissä en oo paljoo ehtin raidailla naxx 25 man KT puuttuu
Toc 10/25 cleared Toc 10 hc tappanu 2 ekaa bossia
Onyxia 10/25 cleared
Voa 10/25 cleared
Ulduarista oon tappanu 25 manis Freyaa asti ja 10 man en oo oikee käyny



Aikaisemmat killat:Ascend <--- vanilla , The hollow TBC kara-Hyjal . Black Temple-Sunwell <--- Draama
Miksi lähdit aikaisemmasta killastasi?:Ascend kaatui kun TBC odotti ovella, koska noin suoraan sanottuna porukkaa ei kiinnostanu enää pelata.

The Hollow oliki sitte vähän panostavampi kilta hakattii noin 19.30-01.00 suomen- aikaa joka päivä raidii ja sitte lopulta saati ku saatiiki se perkeleen kaeli ales . Killasta lähdin koska Alkoi olla vetopois, koska koulu alko menee päin helvettiä ku joka päivä piti raidaa ja tommosta.

Draama oliki sitte rento kilta mukava porukka oli ja tollee noin. Leavasin killasta sen hetkiseen elämän tilanteeni takia koska en voinut enää pelata wowia .
Sitte pidin vuoden tauon ja Nyt oon taas tääl.


Sydephexistä meinaan quittia, koska killan taso ei oikee vastannu mun odotuksia ja muutenki noi normal modet tuntuu aika helpoilta ainakin tähä mennes tosin mitä nyt oon videoita katellu ja takuja lueskellu nii ulduar Algalon The Observer ja Toc hardmoden bossi fightit kuullostaa tosi haasteellisilta ja mukavilta, joten Houkutus heräs ja päätin applyy tänne tulen quittimaan jos Paikka vaa löytyy.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tekniset tiedot

Millainen kone?:Noniin Tän hetkinen koneeni on Amd Athlon tm 64 processor 3200+ ~1ghz
Näyttis ati radeon 9600.
netti yhteys 8 meganen ja vakaa on.
Joten tämän hetkinen koneeni on täys kasa paskaa kyllä tällä 25 man raidei voi vedellä mut dalaranis tulee aina räjähdysvaara.

Olen kuitenkin tässä kuussa ostamassa uuden koneen tai itseasiassa on jo tilauksessa

Osat:
Prossu INTEL E8400 CORE2D 3.0GH> 133/6 S775
Näyttis MSI GTX 285 PCIE 1GB 512BIT SUPERPIPE OC
Kiintolevy SEA BARRACUDA 7200. 1TB SATA2 32MB
Virtalähde on CORSAIR PSU 650Wattinen
Emolevy P5Q SE2
Windows 7 proolla varustettuna.







Kuva UI:sta:http://rapidshare.com/files/302401315/W ... 9.jpg.html


Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: En tunne
Mitä luulet tuovasi killalle?:Luulen tuovani killalle parempaa pelaamista sekä älyllisesti että taidollisesti.
Pidän itseäni parempana kuin normaali World of Warcraft pelaajat, koska minulla on kokemusta tästä pelistä vuosien takaa. +
Rentoa ja fiilistelevää peli meinikiä.

Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Kiltanne tarjoaa minulle mahdollisuuden alkaa taas HC raidaajaksi jota olen tässä haaveillut wowi tauvollani, koska uuden bossin kaataminen on mahtavaa ja se tunne on, jotakin niin ainutlaatuista. Luulenpa myös että kiltanne pystyy tarjoamaan minulle myös tukea, että apua tarvisin gearaamisessa vähäsen.



Muuta
Joo elikkäs tiedän et mun geari on tosi paska ja tollee mutta eipä tässä oikee kauheesti mahdollisuuksiakaa ole pakko mun on jotakin yrittää ja Suomi killat on aina jotaa niin loistavaa täs pelis. Professionit mun Classil on Tailoring ja Enchanting Tailoring on 440 ja Enchanting on vaiheilla nyt alotin levelaa sitä eilen ja se on nyt vähä 200 ja rapiat. PYstyn raidaamaa joka päivä 17-01.00 joskus myöhempääkin jos on tarve


PS. Koittakaa harkita tätä applicationii vakavasti oikeesti, koska Ei Geari tee pelaajaa Geari auttaa vaa depsis .
Pelaaja tekee classistaan hyvän jos osaa ja panostaa oikeesti . niiku minä
User avatar
muksimp
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 67
Joined: 09.10.2009 17:58

Re: Northace Mage application

Post by muksimp »

aivan oikein, rölli on paras race

muutenki tosi lupaavan näkönen apply ja sillee

uppa UI kuvas vaikka http://imageshack.us/ niin saa auki
Northace
Posts: 8
Joined: 04.11.2009 19:46

Re: Northace Mage application

Post by Northace »

Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Northace Mage application

Post by Petew »

Todella hyvä apply, mutta meillä on kyllä todella monta casteria että en tiedä miten järkevää se sinua kohtaan olisi ottaa messiin kun raidspotista ei sata varmuutta olisi.
Sidenote pistä chestiin sp/spirit gemi oikeeseen slottiin ja neckiin sitten vaihdossa 23sp gemi. En tiedä mitä sä tommosella gemillä ajat takaa. Eikä siihen lakkiinkaan se epic gemi huono idea olisi. Kirin Tor repua head enchanttiin ehdottomasti myös.
Northace
Posts: 8
Joined: 04.11.2009 19:46

Re: Northace Mage application

Post by Northace »

Farmaan sitä Kiri Tor repua koko aika lakis ei epic gem koska saan t9.25helmit nyt täs ens viikol
Northace
Posts: 8
Joined: 04.11.2009 19:46

Re: Northace Mage application

Post by Northace »

Oliko application vastaus kielteinen vai myönteinen. En oikein siihe saanu selvyyttä.
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Northace Mage application

Post by Petew »

Hakemus hyväksytty.
Locked