Feanorr, sotalukko

Hakemukset tänne
Locked
tepsu
Posts: 2
Joined: 10.10.2009 17:25

Feanorr, sotalukko

Post by tepsu »

Henkilökohtainen info

Nimi: Roberto
Ikä: 18
Ammatti: Opiskelija
Harrastukset: Wow
Muuta: Aikaa riittää wowille yllinkyllin, online oon melkei 24/7.


Character info

Nick: Feanorr
Class: Warlock
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=feanorr
Mikä specci/geari dualspecissä?: PvE ja PvP molemmat specit on destroja, tunnen siis läpikotaisin.
Muuta: Tuttuja on myös affli ja demo specit, niitä pelasin ennimäkseen TBC ja Vanillassa, mutta peruksiltaan tuttuja molempi.


Historia

Raidauskokemus:
Vanilla:ZG, Ony, MC, BWL, AQ20/40, Naxx
TBC: Kara, Gruul, ZA, SSC, TK, BT (ei swp, maggi) mh(archimonde)
WOTLK: Naxx10/25, OS10/25, VOA10/25, EOE10/25, TOC10/25, Ulduar 10/25 (ei hardmodeja), TOC10HC (wipejä beaseihin, jaraxxus ja faction down, wipejä valkyyreissä) TOC25HC forbis tuli wipeiltyy beasteis.
Aikaisemmat killat:
Reali, Forbi, Pain and Fable
Miksi lähdit aikaisemmasta killastasi?: Realis olin makkonen eikä ollut raidauspaikkaa ja mergessä ei kuulemma ollut paikkaa myöskään. - Pain and Fable - melkonen slack-ilmapiiri koko guildissa.

Tekniset tiedot

Millainen kone?: Perus pelikone, C2D 2.3ghz, hd4890, 4 gigaa ramii jne, kaksvitoset pyörii iha smoothisti.
Kuva UI:sta: http://i34.tinypic.com/2z6rxj6.jpg - meni jotenki kasaa toi kuva t_t.


Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: Tiedänhän minä sieltä monta ihmistä, varsinaisesti en "tunne" kun muutaman.
Mitä luulet tuovasi killalle?: Kaverin joka tuo jokaseen raidiin tasasta depsii, signaa lähestulkoon jokaseen raidiin ja myös tulee paikalle vaikka ei spottia aina oliskaan.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle?: Mahdollisuuden nähdä nää tocin viimisetkin HC bossit ennen Icecrownia, ja toivottavasti myös mahdollisuuden olla ensimmäisen joukossa Icecrownissa.


Muuta

Tässä nyt ei oo pariin resettiin ollut kunnon guildia niin päätin nyt pistää applyy vähän jokapuolelle. Tosin tässä on isoin prioriteeti jos vaan hyväksytään.
Yrittänyttä ei laiteta. Toivottavasti :D
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Feanorr, sotalukko

Post by Petew »

Hakemus hyväksytty.
Locked