Shadowpriest crossrealm

Hakemukset tänne
Locked
Pikkukosa
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 48
Joined: 07.11.2010 17:00

Shadowpriest crossrealm

Post by Pikkukosa »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Sami
Ikä: 20 (7.1.1990)
Ammatti: Koneistaja
Harrastukset: Salilla käynti & WoW
Muuta: Tällä hetkellä teen 2-vuorotyötä 06-14 & 14-22. Vaihtuu joka toinen vk.
Työsopimus loppuu joulukuun puolessa välissä. Elikkä vuorotyö tällä hetkellä hieman vaikuttaa pelaamiseen.


Character info

Nick: Pikkukosa
Class: Priest
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... =Pikkukosa
Mikä specci/geari dualspecissä?: Dual spec on shadow pvp spec tällä hetkellä
Mainitsemisen arvoiset altit?: Dk,Paladin,Mage,Warrior,Druid 80lvl kaikilla jonkunlainen perusgeari vähintään (232itemlvl+)
Muuta: Priest on ollut main chara elokuusta 2005 asti


Historia

Koko raidauskokemuksesi: Vanillassa raidasin eniten wowin osista jolloin pääsin sen aikaisen guildini kanssa aq40 huhuran asti tbc raidaaminen jäi lifettämisen takia vähemmälle perus karat gruul clear mutta ei esim koskaan tk bt hyjal swp käytykään. kun wotlk tuli pieni raidaajan kipinä alko heräämää taas naxx clearattu os10/25 EoE 10/25 toc10/25 tosin vain normal modella en ole koskaan ollut insanity runnilla. Icc10 10/12 2/12hc icc25 8/12 normal. Ruby sanctum en ole päässyt käymään. Nykyinen realm on dentarg joka on tällä hetkellä new players status joka on kokonaan kuollut realmi jota muutama pve guild pitää elossa.
Aikaisemmat killat: Mjoo elikkä tällä hetkellä olen guildissa bathrobe heroes joka pääasissa on kaveripohjanen guild joka ei tee muuta kun chattaa guild chatissä lähinnä. En ole ollut edes keskitason pve guildissa Vanillan jälkeen joilloin olin Paradigmassa (emeriss)
Mikä oli edellisessä killassa vikana?:Vikaahan ei tavallaan ole ei vaan tehdä muuta kun afkitaan dalassa kilpaa
Muuta:Raidaaminen tbc ja wotlk jäänyt vähemmälle lähinnä hardcore pvp pelaamisen takia (korkein rating 2v2 2513 rank 9)
Taas olisi kova hinku tappamaan Dragoneita pve, koska pvp on aika nähty.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: Tämän vk maanantaina tuli uus kone hyvin pyörii (70fps icc25)
Kuva UI:sta: perus ui +xperl grid
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): Ei ole =/
Muuta:

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?:Furr (en muista kaikkia ingame nick)
Mistä kuulit killastamme?:Furr ehdotti applya kun kerroin et tekis mieli alkaa taaas hc raidaamaan :)
Mitä luulet tuovasi killalle?:Potenttiaalisen papin joka tekee" paljon vahinkoa yliajan"dot
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Toivottavasti mahdollisuuden nähdä tulevat catalysmin eventit & Motivoituneen raid porukan hyvällä yhteishengellä
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?:Selkeät, toimivat siistin näköiset. tykkään ulkoasusta

Muuta i ate ur cookiez
Murha
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 125
Joined: 16.10.2009 01:06

Re: Shadowpriest crossrealm

Post by Murha »

Pikkukosa wrote:& Motivoituneen raid porukan hyvällä yhteishengellä
Väärä kilta ystäväiseni.
Mutta minä olen vain casual nii mistäs minä mitään tiedän. /modedit
Rdn
Officer
Officer
Posts: 80
Joined: 09.10.2009 17:50

Re: Shadowpriest crossrealm

Post by Rdn »

Moi.

Vanilla-raidaaminen on aina hyvä plussa.

Kiitos kiinnostuksesta kiltaamme kohtaan, pidetään pieni palaveri spriestien osalta ja palataan asiaan pikimmiten.

Onko mahdollista että työsoppariasi jatkettaisiin joulukuun jälkeenkin? 2-vuorotyö ja fulltime raidaus kun eivät oikein sovi yhteen.
Pikkukosa
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 48
Joined: 07.11.2010 17:00

Re: Shadowpriest crossrealm

Post by Pikkukosa »

Itse en halua jatkaa työsopparia kyseisessä firmassa. Eli sen pitäisi kyllä ihan 100% varmasti loppua
Rdn
Officer
Officer
Posts: 80
Joined: 09.10.2009 17:50

Re: Shadowpriest crossrealm

Post by Rdn »

Jep.

Näyttää kaikin puolin hyvältä, ja spriest spottikin lohkeaisi mitat täyttävälle pelaajalle.

Oletan että furri on brieffannut etukäteen jonkinverran killastamme, joten tässä vaiheessa en katso tarpeelliseksi järjestää juttelutuokiota meidän puolesta.
Jos itse haluat tulla kyselemään tarkemmin niin ole hyvä vaan.

Muussa tapauksessa Tervetuloa.

Hakemus Hyväksytty
Locked