Dawning - Moonkin

Hakemukset tänne
Locked
Dawning
Posts: 7
Joined: 26.10.2010 22:27

Dawning - Moonkin

Post by Dawning »

Morjesta!
Törmäsin muutama päivä takaperin tradella teidän rekryheittoihin, siitä asti ajatus muhinut ja nyt päätin koittaa onneani.
Ruudun takana piileskelee huomenna 17 täyttävä tällä hetkellä työharjoittelussa huoltokorjaamolla opiskeleva autoalan opiskelija. Etunimen virkaa hoitaa Mikko. Työpäiväni ovat aikataulua 8:00-9:00........16:00-17:00 Elämäni muuten suht. tasapainoista, ei kroonisia sairauksia, univaikeuksia ym. käyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä, viikonloput menevät silloin tällöin kupposella kun sattuu sopivia tilaisuuksia kohdalle. Harrastusten puolesta olen pelannut tennistä suhteellisen pitkään mutta äskettäin lopetin, sen sijaan käynyt suht. aktiivisesti salilla viime keväästä lähtien. Himona myös aloittaa siviilipuolen krav maga täysikäisyyden päivien koittaessa.

Druippani nimi on siis Dawning. Sillä pelasin koko TBC:n restona, nimenä tuolloin Luomulehmä vashjilla. Wotlkissa käväisin Kebab vendorin kanssa Al'akirilla jossa loppujen lopuksi viihdyin melko pitkään, nimenä Lifeseed. Totesin kuitenkin ettei tuolla servulla touhuaminen oikein sujunut, kello viiden jälkeen 400 pelaajan jono ja muitakin toiminnallisia ongelmia joista en pidä. Migrailin takasin kotiin ja heitin nimeksi Dawning.

Peliä olen pelannut helvetin pitkään, en edes muista kuinka kauan. Aloittelin nelf female roguella nimeltä Innovindil, suoraan jostain vitun R.A.Salvadoren haltiaspede- kirjasta, ikäähän tuolloin oli se 17 miinus 5. Siitä siirryin kuitenkin horden puolelle, tein warriorin josta tuli hahmo jolla sain ensimmäisen ja viimeisen pre-BC bossin tapettua. Vanndar Stormpike.

Vähän muistot hämärässä noilta kassienpudotusiän ajoilta, mutta TBC:n alussa siirryin druidiin. Kiersin muutaman killan läpi, näihin kuuluvat Horizon, Prae Luna ja Keepers of the Keg, kaikki vashjilla. Olin varmaankin Motheriin asti BT: tyhjennyksillä ja Felmystiin asti SWP:ssä, en muista oliko ennen jälkeen sen Wotlki patchin.

Wotlkin tultua pelailin druidilla melko pitkään, niinkuin edellä mainnittiin käväisin Al'akirilla. Sinne päädyin tosiaan Kebab Vendorin kanssa, ja heidän draama-hajottua luikertelin So is your face nimiseen kiltaan, jossa tapeltiin molemmat OS25 ja 10 +3D suhteellisen aikaisin.

Ulduarissa päästiin aina Hodirille ja saatiin vissiin alaskin, kunnes meikäläisen oli aika ottaa taukoa koulujen takia. Lähdin suosiolla killasta ja pidin muutaman kuukauden paussin, takaisin tultuani palailin Vashjille, jossa liityin Endureen. Siellä mätkittiin Ulduari hiljalleen alas, kunnes lopetin pelaamisen kesäloman ajaksi. Aloittelin syksyllä uudestaan Kortistossa, rerollasin paladinin nimeltä Caek ja pelasin jälleen hiilua. Pelasin aina Sindragosa 25 asti, kunnes pelaamine rupes vaikuttaa jonkun verran sosiaaliseen elämään ja ajattelin ottaa taukoa. Olin kesän pelaamatta, ja nyt viikko sitten alottelin uudestaan.

Lueskeltuani ja opiskeltuani hieman rupesi omista hahmoista eniten himottamaan tuo kana. Tykkään spelli cyclestä mikä onki jo aikalailla selkärangassa. Aika hyvin oon pysyny mukana depseissä näillä uusilla, yhdessä ICC pugissa käyny ja helposti paukkuu kymppitonni ja vähän päältä, minkä luulisin olevan suhteellisen hyvä geari huomioon ottaen. Gearin farmasin hullun lailla kun oli syyslomaa. Vaikka sillä ei olekkaan enää paljoa merkitystä, vetelin kaiken paitsi neckin, bracerit, offhandin, trinketin ja legit uusiksi, ehkäpä osoittaakseni jonkinlaista vaivan näköä.

Itsestäni "rivimiehenä" voisin sanoa olevani melko luotettava, olen paikalla ellen toisin todista. Valmistaudun omalta osaltani, silloin tällöin muidenkin jos on tarvis. Pidän huolen että roinat on tiptop kunnossa, ellen löydä helvetin hyvää tekosyytä minkä joku ehkä saattaa jopa uskoa. Bosseissa harvoin olen samaa virhettä toistanut moneen otteeseen, totta kai ihminen olen minäkin, ikävä kyllä, ja teen virheitä. Opin niistä ja harvoin tarvitsee alkaa sättimään, hiffaan nopiaan uudet jutut ja sen minkä tein väärin. Ehkä vähän semmostakin persoonaa että 'loukkaannun' hirmusista saarnoista. Omasta mielestäni kun ymmärrän pelin tsydeemit melko nopiaan, kysyn jos on tarvis. Omistan myös kieron, perverssin ja suvaitsevaisen huumorintajun. Se on aina mukana. Ja mukava.

Kiitos, toivon nopeaa vastausta : 3
Kieppi
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 87
Joined: 09.10.2009 17:43

Re: Dawning - Moonkin

Post by Kieppi »

Armorylink:______________________
Kuva UI:sta:_____________________

Ihan vain muiden vuoksi.
Värikästä ja mielenkiintoista luettavaa ainakin.
furzbeli
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 185
Joined: 15.04.2010 09:56
Location: Kerava

Re: Dawning - Moonkin

Post by furzbeli »

No, mistäköhän tästä nyt alottais.

Apply ei ihan ollu sitä mitä sen normaalisti pitäs olla, mutta värikästä tekstiä oli joo.

Heräs muutama ajatus mieleen, ensinnäkin että kun oot lopetellu niin monta kertaa pelaamisen, niin monta päivää kerkeet pelaa ennenkun sosiaaliset asiat pakottaa taas lopettamaan?

Ja toisena, armory näyttäis toimivan ihan hyvin mutta sulla ei ole glyphejä. Valinnanvaikeus?

Gemivalintoja vois kans vähän miettiä, ellei sitten ole jotain pätevää syytä moiselle rakenteelle :)
Dawning
Posts: 7
Joined: 26.10.2010 22:27

Re: Dawning - Moonkin

Post by Dawning »

Moro
Lopettamiset ollu lähinnä kesällä, ja ysiluokan panostusvaiheessa. Tottakai pistän koulun edelle, ja pelittäminen tosiaan vaikutti koulunkäyntiini, raidasin joissakin britti-painotteisissa killoissa tuolloin. Brittien aikahan on paljon suomea jäljessä, joten illat veny pitkään ja pommiin tuli tosiaan nukuttua vitusti ja liikaa. Kesäsin lopettelu lähinnä pohjautunu kavereiden kanssa hillumiseen ja kesäsinhän sitä koulua ei ole niin sitä voi tehdä melko myöhään. Nyt vähän kasvanu tosta aurinkokesä iästä yli ja on muita mielenkiinnon kohteita, kuten duuni ja autot. Alaikäinenhän ei pääse yötöihin.

Prime on ne PvE parhaimmistot Wrath, Insect Swarm ja Moonfire.
Majoreista, Innervate on melko turha koska joudun melkein jokaisen nykäsemään itteeni. Focus vähän kyseenalainen mutta hankin sen ja otan pois matseissa joissa bossista pysytään erossa. Starfall ja Rebirth hankinnan alla, palikalla on inscription ja muutama kirja. Lähen tässä kohta synttärisapuskalle ni nyt en kerkiä.

Gemeistä, viitta ja legit int/crit myönnän laiskuuden, tein noita joskus palakilla ihan vitusti enkä oo saanu myytyä ni nakkasin tonne hätäsenä. Haste/int ne pitäs olla, vaihran kuhan saan transmute cooldownia. Bootseihin tökkäsin just Tearin, unohin että siitähän saa samat kun Purifiedista ja staminat. Muuta en itte keksi, jotku hupsut matemaatikot neuvoo ottamaan int/sp socket bonukset kaikista kamoista missä on punasta/keltasta, kaks sinistä meikäläisellä niissä mistä saa isoimmat bonukset. Kertokaa ihmeessä jos olen väärässä.
Idolissa mulla joku helvetin bugi, aina ku loggaan ulos se gemi häviää. Patchipäivänä hukkasin kolme cardinal rubya hajamielisyyksissäni kun joka kerta kun loggasin katsoin että hups, tuo jääny laittamatta.

@Kieppi

http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... cn=Dawning

http://i53.tinypic.com/mcdlxl.jpg - Tuon näkösellä pelannu vaikka kuinka kauan. Tosin gridin otan poies jos en pelaa hiileriä.
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Dawning - Moonkin

Post by Petew »

Kivaa luettavaa. Geari ei mikään ihmeellinen, mutta ei se mitään kun jamppa vaikuttaa hyvältä. Meillä näitä druideja suht monta on atm, mutta cataclysmin tuulet puhaltaa niin eihän sitä koskaan tiedä.

Hakemus hyväksytty.
Locked