Retribution Paladin

Hakemukset tänne
Locked
ruhtilol
Posts: 4
Joined: 30.07.2010 17:44

Retribution Paladin

Post by ruhtilol »

Mie!

-Olen 18vuotias nuori mies.
-Asun Imatralla.
-Valmistuin tänä vuonna sähköasentajaksi ja käyn neljännen vuoden jotta saisin automaatioasentajan paperit myös.
-Kesätyöt loppuvat ensi viikolla ja takaisin koulun penkille, joten ajattelin aloittaa taas raidaamaan.
-Poltan tupakkaa, mutta se ei ole ongelma raideilla koska hoidan sen samaan aikaan kun on kaikki muut tauot.
-Tällä hetkellä ei ole tyttöystävää joka estäisi raidausta.
-En harrasta mitään joten ei ole mitään pätevää syytä skipata raidia.

Paladin!

-Level : 80
-Nimi : Ruhtilol
-Rotu : Bloodelf
-Luokka : Paladin
-Armory : http://armory.wow-europe.com/character- ... n=Ruhtilol
-Speccaus : Retribution.
-Played total : 70d, 50d @ lvl80.

Ammatit
-Ei ole tällä hetkellä mutta power levelaan viikonlopun aikana, jc:n + skinningin.

Priest!
-Armory : http://armory.wow-europe.com/character- ... %C3%A9mies

Addonit
-Grid (normi raidi frame addoni)
-Skada (näkee miten on menny)
-Dbm (esim. näkee milloin pitää juosta pois tulesta tai milloin pitää stäkätä yhteen)
-Screen shot:
http://img713.imageshack.us/i/wowscrnsh ... 75513.jpg/
http://img339.imageshack.us/i/wowscrnsh ... 32949.jpg/

Raidaus!

Entiset killat
-Valio
-Lotto
-Saaga
-Karhun Kaataajat

Syyt killan jättämiseen
-Valio - Nordrassil, Gm leavasin killan heti kun sai Legendaryn kasaan ja loput killan coresta vaihtoi kiltaa, joten migrasin Twisting Netherille Totc oli juuri avautunut.
-Lotto - Twisting Nether, Minulla alkoi työharjoittelu jakso joka kesti 10 viikkoa ja minulla ei ollut aikaa raidata paljoa sen aikana joten raidasin vain 10maneja, kun työharjoittelu loppui olin saanut demotea casualiksi icc oli juuri tullut. Vaihdoin kiltaa, migrasin Stormreaverille.
-Saaga - Stormreaver. Pelaajilla ei ollut mielenkiintoa ilmestyä onlineen muina päivinä kuin keskiviikkoisin ja torstaisin. Joten progressi oli jumittunut hc lk:lle jo monena viikkona (useasti ei saatu kuin muutama yritys per viikko). Gm ja muutama officer leavasivat killan ja perässä meni muutama core member. Katsoin parhaakseni "hylätä uppoavan laivan".
-Karhun Kaatajat, Kävi Kiltamestari ärsyttämään kun otti kokoaja uusia pelaajia kiltaan kovalla tahdilla ,millä ei ollut hajuakaan gemmauksesta ja gearauksesta, kuten esim mitä tierin paloja pitäisi käyttää milläkin classilla (tosin riippuu melko paljon siitä onko ollut tuuria droppien kanssa ,mutta kuitenkin). Kyseiset "sankarit" eivät osanneet lk:n hm taktiikoita, ja taas olin samassa pisteessä kuin aikaisemmassakin killassa. Nämä "sankarit" hakivat gearit ja katosivat maan alle sen jälkeen kun olivat muutaman palasen saaneet. Joten kyrviinnyin peliin -> migrasin stormreaverille, ja lopetin raidauksen jokin aika sitten. Nyt pelaan vaan kavereiden kanssa kun ei ole muutakaan tekemistä.

Raidi kokemus
-Vanilla : En valitettavasti pelannut vielä vanillassa.
-Tbc : Kara, Gruul, Maggy. Dingasin lvl70 hyvin myöhäisessä vaiheessa ja siitä syystä raidi kokemus Tbc:stä on hyvin olematon.
-Wotlk : Kaikki 10 & 25man, normal & hardmode paitsi LK ja RS :r (tosiaan kaiken raidi kokemuksen omaan priestilläni.)

Omistan mikin ja uskallan puhua siihen raidien aikana.

Mukana ennen raidia
-Vitusti asennetta
-Aktiivisuus 100%
-Fläskejä x 20
-Buffi ruokaa.
-Symbol of Kings x 300
-Paljon repair rahaa.
-Haste potioneita!

Tietokone / Internet yhteys

Koneen osat
-Ramia 4gb ddr2 800mhz.
-Kovalevy 500gb.
-Emolevy asrockin mikä tukee ramia näyttistä ja prossua.
-Näytönohjain Nvidia 9700gt 1024 ddr2 .
-Prosessori Itelin dualcore.
-Käyttis Windows 7.

-Koneen oon ite kasannu ja se on toiminu moitteetta tähän mennessä.

-Laajakaista on 8meganen ja ei oo tähän mennessä ollut valittamista.

Mitä odotan ForRealilta?

-Mukavaa raidi ilmapiirä jossa on hyvä pitää hauskaa samalla kun tehdään progressia.
-Raidi spottia.

Miksi juuri minut pitäisi valita muiden paladinien joukosta?

-Tunnen classini todella hyvin.
-Minulla on todella paljon kokemusta raidauksesta.
-Olen aktiivinen.
-Olen leppoisa kaveri ,jonka kanssa on helppo tulla juttuun.

-Sana vapaa
-Jos pääsen kiltaan migraan priestini samalla, koska paladinillani ei ole soh exalted, mutta onneksi tuli head + shoulder enchantit binds on accounteiksi niin ei tarvitse niitäkään repuja enää farmata.
GZ olet lukenut applyn loppuun, jos jäi jotain kysyttävää laita tulemaan viestiä privana tai tule juttelemaan Tiedémiehen tai ruhtilol:lin kanssa Stormreaverille, Voit myös lisätä minut live idllä, joni.silmari@hotmail.com!
furzbeli
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 185
Joined: 15.04.2010 09:56
Location: Kerava

Re: Retribution Paladin

Post by furzbeli »

VITUN HIENOJA VÄREJÄ
Koulimo
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 44
Joined: 09.10.2009 20:25

Re: Retribution Paladin

Post by Koulimo »

Noni kerrankin tehty jotain applyn eteen.
Aldel
Officer
Officer
Posts: 10
Joined: 06.11.2009 23:54

Re: Retribution Paladin

Post by Aldel »

Näyttää hyvältä vaikka sateenkaaren oletkin raiskannut
User avatar
Kazar
Site Admin
Site Admin
Posts: 129
Joined: 09.10.2009 15:06

Re: Retribution Paladin

Post by Kazar »

Hei se tärkein kysymys jäi vastaamatta!

"Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?"
ruhtilol
Posts: 4
Joined: 30.07.2010 17:44

Re: Retribution Paladin

Post by ruhtilol »

Ihan hyvät ja selkeet sivut on :) ja toiset tykkää kun on vähä värikästä ja toiset ei :d mut eipä oo ainakaa nii masentavaa lukee!!! Unohtu vielä laittaa että jos spotti löytyy niin migraus onnistuu vaikka samantien.
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Retribution Paladin

Post by Petew »

Tosiaanki pitkästä aikaa hyvä apply. Geari ok. Jamppa ok.
Eiku sisuksiin vaan.

Hakemus hyväksytty.
ruhtilol
Posts: 4
Joined: 30.07.2010 17:44

Re: Retribution Paladin

Post by ruhtilol »

Kiitos nopeasta käsittelystä hakemuksen kanssa! Harmi kun menin eile savettamaa itteni icc tolla palalla ,mutta laittelen nyt kuitekii nuo migraukset tulille.
Locked