Hunter - Mallia Rölli

Hakemukset tänne
Locked
Paisti
Posts: 1
Joined: 23.07.2010 20:18

Hunter - Mallia Rölli

Post by Paisti »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Marko
Ikä: 29
Ammatti: sekatyömies/toiminimi löytyy, hiljaista atm
Harrastukset: Kitarointi, ulkoilu, wowi
Muuta:


Character info

Nick: Markovitsh
Class: Los Huntardos
Armorylink: http://armory.wow-europe.com/character- ... Markovitsh
Mikä specci/geari dualspecissä?: Survilla pelaan mainina, dualissa on 5 minuutissa sutaistu BM koska kävin tamettamassa Loque'nahakin.
Mainitsemisen arvoiset altit?: No näitähän löytyy, pelasin Vanilla/tbc ajan allulla, siellä on 2 lv80 toonia + liuta 60-70. Wotlk rollasin hordeksi ja raidannut aina icc hc modeihin asti warriorilla, http://armory.wow-europe.com/character- ... aist%C3%AD tuossa härän linkki.
Muuta: Elikkäs warrioreita minulla on 2, allun vanha maini ja horden tooni, 4kk nyt olen hunttarilla pelaillut, rollasin auttaakseni kiltaa. Warru on silti se rakkaampi.


Historia

Koko raidauskokemuksesi: Vanillassa opeteltiin: Maintankkina MC, ZG, AQ20 ja Ony. TBC:ssä osattiin jo vähän: Kaikki muu clear paitsi Sunwell jonka jouduin skippaamaan ja pitämään taukoa wowista RL asioiden takia, tästä voidaan jutella pelissä jos kiinnostaa, elämän kertaa en tähän ala kirjoittamaan =). Sitten wotlokissa taas vähän viisaampana koko content down paitsi TOTGC25 insanity, pari 49 Mad Skilliä on takana, tosin eipä tuolla ole tullut käytyä. Niin ja LK HC.
Aikaisemmat killat: Jätän allun välistä ja aloitan kun rerollasin horden wotlokkiin. Eli, minä ja kaverini rollattiin uudelle realmille missä haimme hänelle Scarab Lord tittelin ym, oli mukavaa uusi startti. Noh uusi realm ja paljon noobeja, ja raidaamaan haluttiin, siispä migrate Nordrassilille ja kiltaan Valio, suomikilta. Hyvä progress, kunnes kilta hajosi. Siitä sitten Twisting Netherille ja kiltaan Fast Forward. Tunsin FF:n jampat allu ajoilta, hekin rollasivat hordeksi ja progress oli sitä world 500 luokkaa joten sinne siis. Meni muutama kuukausi ja kilta kuoli myös, porukka lopetti. Taas miettimään mitä tekis....noh siitä sitten Karmaan Khadgarille suomikiltaa kun kaipasin. Siellä icc hc 11/12 asti, mutta killasta on moni lopettanut/kadonnut jonnekkin ja offut eivät mielentäni aktiivisesti recruittaa uutta porukkaa niinkuin esim ForReal tekee, joten en enää ole Karmassa. Tähän myös kyllästyneenä Scarab Lord- ystäväni ja minä migrasimme molemmat kiltaan apathy joka on kovan luokan tekijä, world rank on tippunut 300 tietämille uldun 50-100 sijoista, siellä yhden raidipäivän aikana clearasimme icc hc 11/12, uldu full +yogg 0 ja totgc. Mutta itse haluan suomikillan ja paikan jossa viettää Catan mukavan porukan seurassa, joten jos teille pääsen en välitä saanko Light of Dawnin tällä viikolla vaikko en, katkaisen trialini.
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Eiköhän se selvinnyt tuossa ylempänä. Suomikilta sen olla pitää.
Muuta: Njuu siis... pähkinän kuoressa: Vanillasta asti olen raidannut, vanilla ja tbc allu warrulla MT ja OT hommissa, wotlk suurin osa warrullani arms/fury/prot mikä milloinkin tarpeen mukaan. 4kk huntteria.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: 2v vanha, hyvin pyörii, fps siinä 60 nurkilla, raideissa ehkä se 40, joskus sindralla kun kaiken pullaa niin saattaa vähän alemmaksi mennä =)
Kuva UI:sta: http://img831.imageshack.us/i/wowscrnsh ... 34920.jpg/ Tuossa kuva jonkun viikon takaa, Morgantis Buffbarsia en käytä, petti frame tonne vasemmalle vehicle oikeelle missä tilaa, omen oikealla, recounttia en pidä koko ajan näkyvissä sitä kurkitaan jos tarvis. Pelaan myös luomulla tarvittaessa, oon sitä mieltä että mitä vähemmän tavaraa sitä selkeämpi, kaikki tavallaan.
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): http://www.worldoflogs.com/reports/hd95 ... amageDone/ Tuosta ihan randomin nappasin. Survilla nyt mitä Apathyn kanssa mentiin niin huomasin 30% buffilla aika lailla 13,5k abouttiarallaa saurfang ja fester hc jne. MM menee se 2k enemmän. Ja sellainen selkiytys tähän vielä että pelannut survia koska kilta tarvinnut repleä, ja toki myös tykkään survista enemmän kuin MM. Arpilla tullut leikittyä koko wotlk ajan warrulla ja odotan innolla nerffiä koska se on liian OP ja skaalaava statti, ihmeen myöhään blizzard huomaa nuo omat pve "kämminsä".
Muuta:

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: En, mukavaa olisi tutustua taas uusiin suomalaisiin.
Mistä kuulit killastamme?: olikohan ihan ensimmäinen havainto wowprogressin kautta.
Mitä luulet tuovasi killalle?: Kokeneen pelaajan, väitän osaavani pelata tätä peliä, tosin tottakai virheitä sattuu niinkuin muillekkin, mutta niitä ei toisteta montaa kertaa.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Suomalaisen raidiporukan ja progressia, muuta en vaadi.
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?: Hienot ovat, en osaisi tehdä =)

Muuta: Tosiaan... pitkällä tähtäimellä kiltaan haluaisin, ennen cataa tutustua kiltaan ja toimintatapoihin ja catassa uuden kontentin kimppuun innolla. Jos rerollia tarvitsee niin siitäkin voidaan keskustella. Peten kanssa ollaankin jo jonkun verran juteltu. Eipä kait tässä muuta.

Kiitoksia, toivottavasti natsaa.
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Hunter - Mallia Rölli

Post by Petew »

Kiva kiitos. Hakemus hyväksytty.
Locked