aff/demo warlock

Hakemukset tänne
Locked
bahlos
Posts: 3
Joined: 08.06.2010 19:28

aff/demo warlock

Post by bahlos »

Henkilökohtainen info

Etunimi: marko
Ikä: 26
Ammatti: operaattori
Harrastukset: no kyl tää wowi alkaa jo harrastuksesta käymää
Muuta:


Character info

Nick: bahlos
Class: warlock
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &cn=Bahlos
Mikä specci/geari dualspecissä?: aff/destro. destron meinasin vaihtaa demonologyy
Mainitsemisen arvoiset altit?: noo noita lvl80 altteja löytyy aikamoinen määrä, mut mainitaan nyt vaikka Tikari (rogue) ja Mordon (resto shammy)
Muuta: ja nää mun kaikki hahmot on aggramar realmil ja lokilla meinasin realmia vaihtaa


Historia: pelaaminen alko vähän ennen ku TBC tuli välissä ollu pieniä taukoja

Koko raidauskokemuksesi: TBC raideista tuli kara clearattua ja pari bossii ssc:stä samoin amanista, Fotlk:stä tullu kaikki raidit vedettyä paitsi icc:stä 10/12
Aikaisemmat killat: Phoenix, evvk, fluffybunny killer squad, ja nää killat on tosiaan aggramaril
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: edellises killas niil oli semmonen oma kaveri porukka millä ne veti 10man raideja ja se alko vähän sylettää
Muuta:


Tekniset tiedot

Millainen kone?: no kyl se wowi pyörii melkein minimissää sen 80 fps
Kuva UI:sta: tykkään pitää ui:n mahdollisimman simppelinä, ainoat addonit mitä käytän on dbm, omen ja recount
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv):
Muuta:

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: en
Mistä kuulit killastamme?: wow progressis selailin rekryjä
Mitä luulet tuovasi killalle?: huumoria ja kovaa dps/osaamista :)
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? toivottavasti paljon raideja
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?: selkeet

Muuta
User avatar
Jannebot
Posts: 109
Joined: 09.10.2009 17:49
Location: Rovaniemi

Re: aff/demo warlock

Post by Jannebot »

Vois sitä tarkemmin kertoo tota raidiprogressii "kaikki wotlk raidit" sisältää kaikki hardmodet mukaanlukien 25man alone in the darkness sun muut mitkä on isoa plussaa. Tuon UIn saa vielä simppelimmäksi addoneilla että se ei ole ainakaan minun mielestäni ns. vähempi parempi vaikka itsekkin suosin mahdollisimman selkeää UIta, geari on sellasella pohjalla että siitä saa nopeesti hyvän eli en usko sen olevan esteenä, vaikka cästereistähän en itse hirveesti tiiä muttei ainakaan minun silmään mitään hämärää sattunu.
tomaatti
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 182
Joined: 02.02.2010 23:25

Re: aff/demo warlock

Post by tomaatti »

Mjoo. Geari on hienosti ajatasalla nykyisen progressin kanssa. Crafti itemit löytyy esimerkillisesti, gemit, specit ja glyphit ok. Ehkä elitistinä tunkisin bracereihin 23spellpower gemin, mutta mitä noin pienistä. UI shotti puuttuu joka olis hieno nähdä ellei ole mitään salattavaa.
Tuota raid progressia voisit vähän tarkentaa kun armory kertoi että warlockilla et olis tappanu endbosseja naxxissa ja ulduarissa kummallakaan modella. Toisella characterilla kenties?
Janne oli aika oikeessa ettei oikeen mitään todella hämärää sattunu silmään.
zeni
Posts: 28
Joined: 18.03.2010 00:45

Re: aff/demo warlock

Post by zeni »

Toivottovasti tykkäät pelaa demoo jos myöntävää vastausta tulee.
bahlos
Posts: 3
Joined: 08.06.2010 19:28

Re: aff/demo warlock

Post by bahlos »

elikkäs naxxia ja ulduarii tuli raidattuu tommosel jampal http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &cn=Mordon ja noista hard modeista, glory of ulduar raiderista (10 man) puuttuu iron dwarf, i love smell of saronite ja one light in the darkness ja toc10 hc 2 ekaa bossia tappanu. ja tohon demon buildil pelaamisee mulla ei oo mitää vastaa, sillä joskus pelannu aika paljonki
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: aff/demo warlock

Post by Petew »

Hakemus hyväksytty.
bahlos
Posts: 3
Joined: 08.06.2010 19:28

Re: aff/demo warlock

Post by bahlos »

Hieno homma, laitan tänään illemmal jampan siirtymää
Locked