Disc Priest

Hakemukset tänne
Locked
Notice
Posts: 1
Joined: 06.06.2010 17:17

Disc Priest

Post by Notice »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Juuso
Ikä: 18
Ammatti: Amis
Harrastukset: Ei ole tällä hetkellä muuta kuin tietokone.
Muuta: Normaali 18 vuotias nuori mies joka käy myös ulkona joskus.


Character info

Nick: Notice
Class: Priest
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &cn=Notice
Mikä specci/geari dualspecissä?: Holy olen toiselta speciltäni. Geari on sama
Mainitsemisen arvoiset altit?: Kemali Prot warrior
Muuta: Alun perin kemali oli alttini mutta sitten alkoi tuo priesti kiinnostamaan enemmän niin ei jaksa enään kemalilla pelailla


Historia

Raidauskokemus: ICC 10 9/12 ICC 25 6/12 ToC 10 6/6 ToC 25 6/6 ulduar 10 14/14 ulduar 25 10/14
Aikaisemmat killat: Tibulin mahti ja icon
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Tibulista lähin kun en jaksanut niitä juoksuja enään kun kaikki lupaili että juoksua jatketaan sinä seuraavan päivänä niin ei sinne sitten tullut ketään. Icon:issa ei ollut mitään vikaa mutta accountti pöllittii niin oli kickitty killasta
Muuta: Vanillassa pelasin 60 lvl druidia ja sitten lopetin kun burning crusade tuli jatkoin fail of the lich kingis.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: Kone on itse kasattu. Pisitin 2000 euroa siihen että kyllä tehoa riittää.
Kuva UI:sta: http://screenshot.xfire.com/s/98770524-4.jpg
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): Ei ole
Muuta:

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: En tunne.
Mistä kuulit killastamme?: Mazrigosilla olitte melko kova kilta sieltä asti oon teistä kuullut
Mitä luulet tuovasi killalle?: Hyvän Disc /holy Healerin. :)
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Toivon että parempaa raidaamista kuin vahoissa killoissa
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?:Nämä ovat melko hienot. Itse en osaisi tehdä parempia

Muuta
User avatar
Jannebot
Posts: 109
Joined: 09.10.2009 17:49
Location: Rovaniemi

Re: Disc Priest

Post by Jannebot »

Geari samaa tasoo ku alttidruidin gemittämätön restogeari.. UI kuvan oisit voinu ottaa raidiympäristös että ois nähny mitä siel gridis näkyy vai näkyykö koko gridii ollenkaan. Ja jos vanillas pelailit niin tuliko raidattuu mitään?
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Disc Priest

Post by Petew »

Hakemus hyväksytty.
Locked