Raidin - MM Hunter

Hakemukset tänne
Locked
Raidin
Posts: 1
Joined: 03.06.2010 18:59

Raidin - MM Hunter

Post by Raidin »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Teemu
Ikä: 19
Ammatti: Opiskelija
Harrastukset: mitä se tarkottaa? ;)
Muuta: Olen kolmatta vuotta aloittamassa syksyllä amiksessa (sähköpuolella)


Character info

Nick: Raidin
Class: Hunter
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &cn=Raidin
Mikä specci/geari dualspecissä?: Marksmanship (PvE),Survival (PvP), suht hyvä geari (gs 5938, en itse kato gs:n perään mutta antaa jotain suuntaa mielestäni :o)
Mainitsemisen arvoiset altit?: Erior (Prottu Warru) ja Kanja (Resto Druippa)
Muuta: noin 11-12k dpsiä festerissä ja rotfacessa :)


Historia

Raidauskokemus: ICC 10: 11/12 HM: 7/12 ICC 25 9/12 (Raidinilla achit 8 bossiin ja Druipallani vetänyt Proffan viellä alas) Tiedän että on aika pieni progressi, mutta johtunee siitä että olen casual killassa pyörinyt jo puolisen vuotta. Aikasemmin olen vetänyt ToTGC 10= Insanity ToTGC 25= 3/5, Naxx 10/25 = Full clear
Aikaisemmat killat: Arise (Hajosi), Älä ota sitä vakavasti ja Tämänhetkinen Kunniattomat Paskiaiset
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: No olen siis vielläkin Kunniattomissa paskiaisissa ihan vain sen takia että on jotain juttuseuraa pelatessa :D, En vain pidä joidenkin kiltalaisten asenteesta, Pitäisi takut olla siis tiedossa nyt ainakin 8 ekaan bossiin lukee ihan kilta infossa, niin eihän osa tiedä neljästä ekasta eteenpäin ja vaikka kuin koittaa selittää niin eiväthän ne ymmärrä + kaikkien pitäis olla TS:ssä paikalla raidin aikana niin siellä 25m:ssä noin 15-20 ihmistä vain :/... Muuten vähän vakavampaa raidauskiltaa ollut hakusessa jo pidemmän aikaa :)
Muuta: Pelaamisen Olen aloittanut vasta Wotlock:n jo ilmestyttyä (noin puoltoista vuotta sit) Niin en oo mitään clearannu ennen sitä.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: AMD Athlon 630 X4 (2,8 Ghz), 6 gb:t muistia ja nVidia GT 320 1GB näyttis
Kuva UI:sta: Koitin liittää sitä kuvaa tähän, mutta sattuu noi wowin screenshotit olemaan hieman liian suuria tiedostokooltaan :/, No UI ei eroa alkuperäsestä mitenkään merkittävällä tavalla, DBM ja muut pakolliset löytyy tietenkin :)
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): -
Muuta: Mikki löytyy :)

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: en :(
Mistä kuulit killastamme?: Trade:sta :P
Mitä luulet tuovasi killalle?: Loistavan ja taitavan DPS:n
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Säännöliset raidit ja mukavan porukan :):)
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?: Ihan hyvät, tosi selkeät ainakin :)
Ranef
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 115
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: Raidin - MM Hunter

Post by Ranef »

Joo, ihan hyvälle näyttää itse kyllä vaihtaisin tuon hatun tier hattuun ja tekisin vaikka crafti legut. Tervetuloa vaan.

Hakemus hyväksytty
User avatar
Jannebot
Posts: 109
Joined: 09.10.2009 17:49
Location: Rovaniemi

Re: Raidin - MM Hunter

Post by Jannebot »

hyi vittu puolikiltaa sähköpuolella
User avatar
Kazar
Site Admin
Site Admin
Posts: 129
Joined: 09.10.2009 15:06

Re: Raidin - MM Hunter

Post by Kazar »

Minäkin oon :D
Locked