App: Whispreyer - Wlock

Hakemukset tänne
whispreyer
Posts: 7
Joined: 03.06.2010 19:16

App: Whispreyer - Wlock

Post by whispreyer »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Samuli
Ikä: 28
Ammatti: Työtön (ajoneuvoyhdistelmän kuljettaja)
Harrastukset: Päihteet
Muuta: Eipä muuta


Character info

Nick: Whispreyer
Class: Warlock
Armorylink: linkki
Mikä specci/geari dualspecissä?: Demo / destruction 5.773k gs
Mainitsemisen arvoiset altit?: -
Muuta: Atm kovin depsi omassa killassa


Historia

Raidauskokemus: classic, tbc, ja suurin osa icc raideista nähty ja koettu
Aikaisemmat killat: Ismot, mononen , Tribunal of ages
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Liikaa noobeja
Muuta: -


Tekniset tiedot

Millainen kone?: Todella kova
Kuva UI:sta: Vakio riittää mulle
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): ???
Muuta: Eipä muuta

Kiltamme


Tunnetko ketään tästä killasta?: en tiettävästi
Mistä kuulit killastamme?: tradella
Mitä luulet tuovasi killalle?: Depsiä ja elämänkokemuksen syvää rintaääntä ^_^
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Mahdolisuuden kaataa LK ennen seuraavaa lisäriä
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?: Perus settiä. Ihan kivat.

Muuta Ei muuta
Nicodeemus
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 244
Joined: 09.10.2009 16:09
Location: oulu

Re: App: Whispreyer - Wlock

Post by Nicodeemus »

23%hit? int metagemi? Emmä lokeista mitää tiiä mut haiskahtaa vähän...
whispreyer
Posts: 7
Joined: 03.06.2010 19:16

Re: App: Whispreyer - Wlock

Post by whispreyer »

Nicodeemus wrote:23%hit? int metagemi? Emmä lokeista mitää tiiä mut haiskahtaa vähän...
Joo no hit rating tulee suoraan gearista ei gemeistä. Inttiä tarvitaan mutta oikeessa olet. voin tuon gemin vaihtaa jos löytyy AH.sta parempi tilalle.
edit: Nyt on +sp / +2% gemi vaihdettu critti gemiin.
Nicodeemus
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 244
Joined: 09.10.2009 16:09
Location: oulu

Re: App: Whispreyer - Wlock

Post by Nicodeemus »

Mjoo mutta pitäs sitä itteään gearatessaan kattoa vähän ettei siitä gearistakaan sitä hittiä tuu tommoset melkee 10% liikaa... se o aika iso dps lossi. Auttas vaikka ottas paskempiakin kamoja kun nykyset, jos niis vaik ois oikeita statteja. Esim tuo sun pvp hittiviittaki vois mennä suosiolla vaihtoo.
En tosiaan tiiä mitä lokin kannattaa gemittää mut aika oudolta vaikuttaa myös se et on sekä pure crit gemejä, sekä pure haste gemejä gearis?
whispreyer
Posts: 7
Joined: 03.06.2010 19:16

Re: App: Whispreyer - Wlock

Post by whispreyer »

Nicodeemus wrote:Mjoo mutta pitäs sitä itteään gearatessaan kattoa vähän ettei siitä gearistakaan sitä hittiä tuu tommoset melkee 10% liikaa... se o aika iso dps lossi. Auttas vaikka ottas paskempiakin kamoja kun nykyset, jos niis vaik ois oikeita statteja. Esim tuo sun pvp hittiviittaki vois mennä suosiolla vaihtoo.
En tosiaan tiiä mitä lokin kannattaa gemittää mut aika oudolta vaikuttaa myös se et on sekä pure crit gemejä, sekä pure haste gemejä gearis?
no kato nyt sitä gearia. se ylimääränen hit rating tulee siitä trinketistä mistä saa sen +sp ja gemit on sen mukaan että saan myös setti bonukset. Viitta menee tälläviikolla vaihtoon kun saan frostit.
Nicodeemus
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 244
Joined: 09.10.2009 16:09
Location: oulu

Re: App: Whispreyer - Wlock

Post by Nicodeemus »

ite ainaki heittäsin sen trinketin vittuu ja hakisin vaikka sielt icc5 manista sen yhe critti trinun tai jotai, koska tuo hitti menee täysin hukkaa... ja noist gemeist vaa ihmetyttää et miks on hastea JA crittiä... mä oon luullu et jokasel classil o tyylii jompi kumpi, tai joku tietty statti mitä kannattaa gemittää (eikä sillonka välttämät pure gemejä). Vaikka enhä mä mistää tiiä, kuhan röllään niinku aina.
whispreyer
Posts: 7
Joined: 03.06.2010 19:16

Re: App: Whispreyer - Wlock

Post by whispreyer »

Nicodeemus wrote:ite ainaki heittäsin sen trinketin vittuu ja hakisin vaikka sielt icc5 manista sen yhe critti trinun tai jotai, koska tuo hitti menee täysin hukkaa... ja noist gemeist vaa ihmetyttää et miks on hastea JA crittiä... mä oon luullu et jokasel classil o tyylii jompi kumpi, tai joku tietty statti mitä kannattaa gemittää (eikä sillonka välttämät pure gemejä). Vaikka enhä mä mistää tiiä, kuhan röllään niinku aina.
No eihän se hukkaan mene kun nyt ei tarvi hit rating gemejä tai enchantteja ostaa ainuttakaan? ja +716 sp ei minusta ole lainkaan turha. Viitta meni tänään vaihtoon.
Nicodeemus
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 244
Joined: 09.10.2009 16:09
Location: oulu

Re: App: Whispreyer - Wlock

Post by Nicodeemus »

no kylhä se hit menee tasan tarkkaa hukkaa ku et tarvii sitä 23% vaan jonku 11% vai 14% vai mitä nyt saatkaan talenteista ku en tiiä.
whispreyer
Posts: 7
Joined: 03.06.2010 19:16

Re: App: Whispreyer - Wlock

Post by whispreyer »

Nicodeemus wrote:no kylhä se hit menee tasan tarkkaa hukkaa ku et tarvii sitä 23% vaan jonku 11% vai 14% vai mitä nyt saatkaan talenteista ku en tiiä.
16% on cap
tomaatti
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 182
Joined: 02.02.2010 23:25

Re: App: Whispreyer - Wlock

Post by tomaatti »

whispreyer wrote: Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Liikaa noobeja
Tässä kun tätä keskustelua luin ja hihittelin että oot tainnut sittenkin olla aivan oikeassa killassa.

http://elitistjerks.com/f80/ tuosta jos vaikka alottaisit ja kattellaan puolenvuoden päästä.
Locked