Spoonman - MM Hunter

Hakemukset tänne
Locked
Spoonman
Posts: 14
Joined: 03.06.2010 18:35

Spoonman - MM Hunter

Post by Spoonman »

Etunimi: Janne
Ikä: 24
Ammatti: Elektroniikka-asentajan koulutus
Harrastukset: Mitkä harrastukset? :D
Muuta: Litra piimää.


Character info

Nick: Spoonman
Class: Hunter
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Spoonman
Mikä specci/geari dualspecissä?: MM (PvE) / BM (pvp)
Mainitsemisen arvoiset altit?: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=gankslut
Muuta: Kilo sipulia.


Historia

Raidauskokemus: WotLK:ssa tullu vaan raidattua. Naxx, ulduar, totc:t, ICC10 9/12, ICC25 7/12
Aikaisemmat killat: Ravencrestilla Duze.
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Mukavaa porukkaa mutta ei suomalaisia sekä pelaajakanta vaihtuu koko ajan "parempia etsiessä". Sotkee pelaamista todella paljon.
Muuta: Ruisleipää.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: Intel Q6600 @ 3GHz, 4GB DDRII, GF GTX275
Kuva UI:sta: http://img39.imageshack.us/img39/3029/77679166.jpg (Vanha nick oli Korpse)
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): Eipä ole...
Muuta: Minttusuklaajäätelöä.

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: En
Mistä kuulit killastamme?: Tradella mainostettiin.
Mitä luulet tuovasi killalle?: Paskoja läppiä ja kiloittain depsiä.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle?: P-R-O-G-R-E-S-S-I-A
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?: Tyylikkäät.

Muuta

Tulkaa jutustelemaan jos joku jää mietityttämään, vastailen mielelläni.
tomaatti
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 182
Joined: 02.02.2010 23:25

Re: Spoonman - MM Hunter

Post by tomaatti »

Litra piimää, kilo sipulia ja ruisleipää. Kaiken kukkuraksi vielä minttusuklaa jäätelöä.
Ei paha ei paha. Progressiä varmaan voitas tarjota jos alkais ulkona vettä satamaan ja saatais raidaajat pysymään sisällä.
Mutta vittuako minä tässä syynäilen huntter applyä. Tilanne kutsuu Ranen paikalle suurennuslasi kädessä.
Spoonman
Posts: 14
Joined: 03.06.2010 18:35

Re: Spoonman - MM Hunter

Post by Spoonman »

Nuo pöperöt on ainakin hyvä olla raidissa laukussa mukana. ;D
Ranef
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 115
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: Spoonman - MM Hunter

Post by Ranef »

Niin no, mitähän sitä tähän nyt sanoisi, sipuli nyt ainakin on hyvää. Specistä (Niin sinun kuin pettisikään.) En löytänyt mitään valittamista. Aimed shot glyphi nyt ei aivan se oma valintani olisi, mutta tuo kolmas glyphi onkin MM huntterille vähän tuollainen, mistä itse tykkää.

Sitten se asia mikä minua huolestuttaa on tuo geari. Tiedät varmaan itsekkin, että se ei ole oikein sillä tasolla, mitä icc 25 hc raidaamaamiseen tarvitsisi, mutta olen valmis antamaan sinulle trial spotin.

Voisit kuitenkin tehdä itsellesi crafti bootsit ja crafti housut ja ostaa t10 chestin badgeilla. Ai niin ja btw, tee jotain tolle all stats gemille, että saat edes jonkun socket boonuksen sen avulla. Ei tässä muuta.
Spoonman
Posts: 14
Joined: 03.06.2010 18:35

Re: Spoonman - MM Hunter

Post by Spoonman »

Gearissa on toki parantamisen varaa huimasti, omalla prioriteettilistalla on uusi 2-handed sekä DBW (toki voin craftailla noita joita mainitsitkin). Mulla on tuon gearin lisäks myös täysin ARP geari jossa arppia on bout 92 prossaa. Tuolla gearilla mikä armoryssä nyt näkyy antaa festergutilla 25manissa sellasen 11k dps. Toinen gearisetti kulkee suurinpiirtein samoja linjoja. Ei kai tässä auta ku laittaa migraushommat etiäpäin.
Locked