Druisun feral dps/resto

Hakemukset tänne
Locked
druisun
Posts: 6
Joined: 16.10.2009 19:16

Druisun feral dps/resto

Post by druisun »

No aloitetaanpa alusta.


Nimi: Henri
Ikä:17
Ammatti:lukiolainen
Harrastukset:golf
Muuta:ei muuta


Character info

Nick:Druisun
Class:Druidi
Armorylink:http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Druisun
Mikä specci/geari dualspecissä?:feral dps/resto (geari on dualspecissä)
Muuta:


Historia

Raidauskokemus:raidikokemusta on kaikesta paitsi näistä ToGC ja algalonista
Aikaisemmat killat:Tibulin mahti, forbidden
Miksi lähdit aikaisemmasta killastasi?: pidin kesälomataukoa ja sain kick forbiddenistä tämän takia. vaikka olin sanonut asiasta.


Tekniset tiedot

Millainen kone?:kone toimii ja harvoin DC
Kuva UI:sta:


Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?:Killasta tunnen osan ihmisistä
Mitä luulet tuovasi killalle?:toivottavasti lisää depsiä ja yhden jäsenen lisää
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle?: raidikokemusta ja geaira
druisun
Posts: 6
Joined: 16.10.2009 19:16

Re: Druisun feral dps/resto uusintakysely

Post by druisun »

Apply tein tossa ToC25 raidia odotellessa ja pienet paineet päällä, joten tossa on lopputulos.
Geari on tota perus kamaa ei paskaa mut ei mitää aivan loistavaa.

Resto geari nyt on, joka ei ole kovin kummoinen eli tällasta ulduar gearia.
Olen MS feral dps ja resto on ihan vain offspeccinä johon en hirveästi gearia oo hankkinut. Resto geari nyt on vaan ihan sitä varten, että healaan jos on tarvis jotain hc ja pikkuraideja. Mitään ToC10/25 tai HM jutuista puhumattakaan en ole ajatellut healata. Eli healeri en ole oikeastaan... tietysti gearia rupeen hommaamaan jos on tarvetta, mutta pääasiassa tulin fearalina.
Lisäksi resto specciä en ole muutellut sitten ulduar pätsin, että siellä nyt saattaa olla kaikkea kummallista.
Senkin vaihdan jos tarvis.
User avatar
Loltra
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 121
Joined: 11.10.2009 23:33
Location: Espoo

Re: Druisun feral dps/resto uusintakysely

Post by Loltra »

mitäs tästä opimmekaan... applyä ei kannata tehdä kiireellä tai tässä on tulos
druisun
Posts: 6
Joined: 16.10.2009 19:16

Re: Druisun feral dps/resto uusintakysely

Post by druisun »

Ei kannata ei. Nyt vain toivotaan että ymmärrätte.

Ihan mukava kaveri olen, tai ainakin näin olen kuullut :) joten toivon, että ette anna tämän vähän heikohkon applyn pilata minun mahdollisuuksia päästä kiltaanne.
Toivotaan parasta.
druisun
Posts: 6
Joined: 16.10.2009 19:16

Re: Druisun feral dps/resto uusintakysely

Post by druisun »

Omatunto rupes soivaamaan ja oli pakko tulla tekemään uusintaapply, kun tuo alkuperäinen olin niin kehno.
Niinpä


Nimi: Henri (henkka)
Ikä: 17
Ammatti: Lukiolainen
Harrastukset: Harrastuksiin kuuluu mm. Golf, punttisaili, lenkkeily ja muut urheilulliset asiat, joista Golffiin olen panostanut oikein kunnolla.
Muuta: Asun jyväskylässä ja käyn lukion toista luokkaa. Mukava kaveri :)


Character info

Nick: Druisun
Class: Druidi
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Druisun
Mikä specci/geari dualspecissä?: Pääasiassa olen feral dps, ja siihen geari löytyy kyllä iha jees. Dualspec on ja offspec on resto. Resto geari on aika huono nykypäivänä: tämmöstä perus ulduar gearia ja saattaapi jopa jotain HC kamojakin vielä hääriä joukossa. HC ja pikkuraidi healeri pääasiassa.
Muuta: Tosiaan feral dps on main spec ja resto offspec. Feral dps:änä haen kiltaanne, mutta healatakin voin.


Historia

Raidauskokemus:
Raidauskokemusta on pääasiassa WOTLK raideista, mutta joitain pugi TBC raideja oon vedelly.
Suurimmaksi osaksi tiedän kaikki tarvittavat taktiikat WOTLK raideihin, mutta saatan tietysti evottaa hieman. ToGC on minulel vielä aivan uutta joten siitä en tiedä juuri mitään, paitsi normi ToC10/25 tagut.

Aikaisemmat killat:
Aluksi olin jossain Templars of the unholyssa, mutta siellä ei juuri kummempia raidailtu. Sen jälkeen siirryin Tibulin Mahtiin, jossa pääsin jo maistamaan kunnon kilta raidausta. Tibulin Mahti yhtyin Forbiddeniin ja hetken mietittyäni päätin hakea forbiin. Satuis pääsemään, kiitos :) ja pääsin jopa hiukan raidailemaan.
Miksi lähdit aikaisemmasta killastasi?: Syytä en tiedä miksi minut heitettiin pihalle forbiddenista. Syynä saattoi olla etten muka kertonut pitäväni kesälomataukoa, vaikka kylläkin kerroin mielestäni. Vastedes näin ei pääse käymään.


Tekniset tiedot

Millainen kone?:Tietokone pitäisi toimia ihan moitteettomasti vaikka 2 vuotta vanha se onkin. Ihmettelenkin miten hyvin se on jaksanut pyörittää kaikkia erilaisia pelejä sun muita, eikä ole pannut vastaan. Joten tietokone toimii toivottavasti myös tulevaisuudessakin. Ventti on ja puhumaankin kykenen kunhan vain tarpeeksi käskette :) Harvapuheinen olen loppujenlopuksi raidissa.


Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?:
Osan tunnen, osan en. Joku saattaa muistaa minut entuudestaan ja joillekkin olen uusi tuttavuus hyvässä mielessä tietysti. Vaikkapa luulen että moni ketkä ovat lukeneet tuon minun alkuperäisen applyn nauravat minulle ja hehe jotain muutakin. Toivottavasti ette saanut aivan hirveää kuvaa minusta.

Mitä luulet tuovasi killalle?:
Toivottavasti tuon killalle lisää depsiä ja muutenkin mukavaa juttuseuraa. Päänvaivaa ja huolenaihetta en toivo kenellekkään tuottavan.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle?: Mukavaa ja aikuismaista peliseuraa tietysti, vaikka ite olenkin vielä pikku pentu monien silmissä :P Parempaa gearia ja raidikokemusta odotan tietysti. Kukapa ei.


Muuta:
Tuosta alkuperäisestä applysta olen erittäin pahoillani. Tyhmä olin kun luulin tuommoisella selviäväni.
Toivottavasti aivan kauheaa kuvaa ette minusta saanut, eli toivon ettei kaikille tullut heti fiilis että tota ei missää nimessä oteta kiltaan. Ja toivon myös että tämä uusi apply, jonka tein iha periaatteesta, miellyttää ja saan uuden mahdollisuuden.
Jos tulette siihen loppupäätökseen, että pääsen olen kiitollinen, mutta ymmärrän myös jos ette ota.


Tuossa tuo uusi ja toivottavasti hyväksytte sen :)
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Druisun feral dps/resto

Post by Petew »

Valitettavasti et ole juuri sitä mitä olemme vailla tällä hetkellä.

Hakemus hylätty.
druisun
Posts: 6
Joined: 16.10.2009 19:16

Re: Druisun feral dps/resto

Post by druisun »

totta tuo mitä turiset. mietin vaan et oonko vaan simple liian paska :P vai oliko vaan siitä kiinni ettette tarvinnu feral dps?
mut nyt sitte tarviitte joten haen paikkaa
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Druisun feral dps/resto

Post by Petew »

Valitettavasti haemme hieman kovemman luokan pelaajia ja se mitä käteen jäi Forbiddenissä käynnistä ei oikein vakuuttanut.
druisun
Posts: 6
Joined: 16.10.2009 19:16

Re: Druisun feral dps/resto

Post by druisun »

AA okei :D vaikkain en ole enään mikä sama vanha druisuni. depsi on noussut mukavasti AP on atm 8k ja crit 59% eli olen itseeni tyytyväinen :) mutta eipä mitään kasvan tässä hiukan lisää ja opin pelaamaan ni eiköhä se vielä sitte
User avatar
muksimp
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 67
Joined: 09.10.2009 17:58

Re: Druisun feral dps/resto

Post by muksimp »

druisun wrote:AA okei :D vaikkain en ole enään mikä sama vanha druisuni. depsi on noussut mukavasti AP on atm 8k ja crit 59% eli olen itseeni tyytyväinen :) mutta eipä mitään kasvan tässä hiukan lisää ja opin pelaamaan ni eiköhä se vielä sitte
Ja videopelaamistaidot mitataan statsien perusteella WotL:ssa
Locked