Retri Pala

Hakemukset tänne
Locked
Taurin
Posts: 3
Joined: 02.06.2010 16:11

Retri Pala

Post by Taurin »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Sebastian
Ikä: 15
Ammatti: Oppilas
Harrastukset: wowi, Jalkapallo
Muuta: -


Character info

Nick: Táûrìn
Class: Paladin
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... BBr%C3%ACn
Mikä specci/geari dualspecissä?: Prot, mutta minulla ei ole tarpeeksi hyvää gearia icc raidausta varten.
Mainitsemisen arvoiset altit?: -
Muuta: -


Historia

Raidauskokemus: Wotlkissa ony 10/25 , totc 10/25 , totgc 10man (4/5) , icc 10 (10/12 ja sindragosan olen kaatanut sataan tonniin) icc 25 (6/12) olen myös katsonut LK tacseja 10/25:iin
Aikaisemmat killat: Wipefest, Yv ja Fightclub
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Fightclub: Kilta perustettiin vähän juosten kusten, ei ollut webpagea eikä venttiä. Ygdrassils Valkyires: Huono progress (6/12) eikä siitä tullut mitään, eli päätimme lopettaa killan. Wipefest: Ei saanut paikkaa raideissa, koska oli liika retrejä.
Muuta: -


Tekniset tiedot

Millainen kone?: 60fps ja 150-200ms raideissa, eli ei ongelmia sen suhteen
Kuva UI:sta: http://img294.imageshack.us/i/wowscrnsh ... 71401.jpg/
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): -
Muuta: -

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: En
Mistä kuulit killastamme?: /2 mainostus
Mitä luulet tuovasi killalle?: Hyvän dpsin ja aktiivisen raidajan
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle?: Mukavia tyyppejä, rentoa raidausta ja mahdollisuuden saada uutta gearia.
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?:Hyvin toimivat eli todella hyvät.

Muuta-
User avatar
Jannebot
Posts: 109
Joined: 09.10.2009 17:49
Location: Rovaniemi

Re: Retri Pala

Post by Jannebot »

nykypäivänä kukaan käyny ulduaris? no geari on iha kohtalainen ja progressi on nyt mitä on mutta se on paljon kanssapelaajista kiinni, UI oli kunnos ja applystä vois vähä persoonallisemman tehä mut kyl tosta keskeiset asiat selviää.
Taurin
Posts: 3
Joined: 02.06.2010 16:11

Re: Retri Pala

Post by Taurin »

Joo ei oo tullu tehtyy melkein mitään ulduarii vaa ne weekly raidit. Progressi on aika huono ainaki 25man mutta mä oon nopee oppimaan uusia tacseja ja basic on jo siel kun tiedän 12/12 10man tacsit ja vähä yli puolet 25man tacsit.
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Retri Pala

Post by Petew »

Latencyfixiä näyttäs huutavan. Geari suht ok, mitä nyt beltistä olisi toki socket boonuksen voinu hakee prismatic gemil sielt sinisestä socketista, mutta joo.
Kyllä meillä taitaa olla retrin koloa tuossa. Suht nuori olet, mutta toivottavasti olet edes jonkun verran ikäluokkaasi viisaampi.

Hakemus hyväksytty.
Locked