Kanuuna - Ele/Resto shaman

Hakemukset tänne
Locked
Kanuuna
Posts: 2
Joined: 14.05.2010 17:19

Kanuuna - Ele/Resto shaman

Post by Kanuuna »

Henkilökohtainen info

Etunimi: Topi
Ikä: 19
Ammatti: Opiskelija
Harrastukset: Amerikkalainen jalkapallo
Muuta: Ex-vaihtari, olin vuoden jenkeissä katsomassa menoa. Takana 9 vuotta lätkää ennen lajin vaihtoa. Wowia pelannut viahtelevalla aktiivisuudella keväästä 2007.


Character info

Nick: Kanuuna
Class: Shaman
Armorylink: Armory
Mikä specci/geari dualspecissä?: Resto (tällä hetkellä armoryssa pvp spec ja gear jokseenkin laiminlyöty gemien ja enchanttien suhteen kun ei ole ollut tarvetta healata raideja.)
Mainitsemisen arvoiset altit?: Hurmos 70 warrior jota parhaillaan levutan tankiksi ja Urkelo 71 Hunter (TBC aikainen maini) Ragnaros realmilla jonka ajattelin migrata ja levuttaa hieman myöhemmin.
Muuta: Aikaisemmin en ole jaksanut muita hahmoja levuttaa max levelille asti mutta viimeaikoina innostunut kovasti tuosta warriorin levutuksesta ja sen todennäköisesti dingaan 80 hyvin lähiaikoina.


Historia
Raidauskokemus: WotLK: ICC:ssä ollut jokaisessa fightissa mukana mutta kaatanut vasta 8/12 25 man ja 8/12 10 man (1-7 + sindra), ToTC 25 ja 10 man läpi sekä 10 man HC, 3.1 aikaan en raidannut joten uldusta ei ole weeklyjä enempää kokemusta, sama vika Naxxin kanssa, siellä vielä KT pystyssä.. TBC: MH clear ja BT 7/9 noin nyt merkittävempiä.
Aikaisemmat killat: Muffin Vendor (Vashj), ex. Syndrome, nyk. Aeternum (Ragnaros, TBC kilta)
Mikä oli edellisessä killassa vikana?: Muffin Vendor jokseenkin inactive nykyään, ei saada enää 25 man raideja kasaan kuin ehkä kerran viikossa.
Muuta: Tärkeimmät kai tullut sanottua.


Tekniset tiedot

Millainen kone?:

prossu: INTEL CORE2D E7200 2.53GHZ 1066/3M S775
emo :P45 NEO-F MSI S775
muisti: 4GB 800MHZ DDR2
näyttis: ASUS RADEON HD4850 PCIE 512MB
hiiri/matto: mx518 + Qpad XT-R
näyttö: Samsung SyncMaster 19'' (seuraava uudistus)
näppis: Microsoft Sidewinder X6
netti: 8/1 ja hyvin harvoin pätkii.
Kuva UI:sta: Kuva
Mahdollisia numeroita taidoistasi?(wws,wol tmv): none
Muuta: Toissa kesänä ostettu mylly joka alkaa pikkuhiljaa kaivata päivittelyjä, pyörittää kuitenkin uudempiakin pelejä melko sujuvasti ilman sen suurempia fps droppeja.

Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: En, vastahan te migrasitte.
Mistä kuulit killastamme?: Petew mainosti tradella
Mitä luulet tuovasi killalle?: Kyvykkään shamaanin, oli se sitten resto tai ele.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle?: Toivottavasti nautinnollisia pelihetkiä ja paljosti epixejä.
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?: Komealta näyttää, onko itse tehty vai valmis paketti?

Muuta

Kuten jo mainitsin Petewlle niin tällä hetkellä on harjoituksia melko paljolti noina raidipäivinä mutta 2-3 kertaa pitäisi silti onnistua tuossa su-to välillä päästä paikalle. Vielä tämän ja seuraavan viikon on ainakin nuo treeniajat voimassa jonka jälkeen paikka, aika ja päivät muuttuvat joten en osaa mennä sanomaan vielä mitään jatkosta.
User avatar
Kazar
Site Admin
Site Admin
Posts: 129
Joined: 09.10.2009 15:06

Re: Kanuuna - Ele/Resto shaman

Post by Kazar »

Kanuuna wrote:Henkilökohtainen info
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?: Komealta näyttää, onko itse tehty vai valmis paketti?
Täysin itse aivan alusta alkaen (paitsi tietenkin foorumsofta/eqdkp(erittäin modattu)).
;)
Kanuuna
Posts: 2
Joined: 14.05.2010 17:19

Re: Kanuuna - Ele/Resto shaman

Post by Kanuuna »

Kazar wrote:
Kanuuna wrote:Henkilökohtainen info
Mitä mieltä olet kiltamme nettisivuista?: Komealta näyttää, onko itse tehty vai valmis paketti?
Täysin itse aivan alusta alkaen (paitsi tietenkin foorumsofta/eqdkp(erittäin modattu)).
;)
Hatun noston arvoinen suoritus.
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Kanuuna - Ele/Resto shaman

Post by Petew »

Hakemus hyväksytty.
Locked