Murha - Dps DK

Hakemukset tänne
Locked
Murha
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 125
Joined: 16.10.2009 01:06

Murha - Dps DK

Post by Murha »

Henkilökohtainen info

Nimi: Markus
Ikä: 16
Ammatti: Opiskelija
Harrastukset: Rummut ja tietokone
Muuta:Olen länsi-Helsingissä asuva nuori, joka koulun ohella tuhlaa suurimman osan ajastaan koneelle.


Character info

Nick: Murha
Class: Death Knight
Armorylink: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... os&n=Murha
Mikä specci/geari dualspecissä?: Frost PvE/Frost PvP
Muuta: Tässä nyt olen viimeisen kuukauden kokeillen pelannut frostina, toki mieluusti respeccaan.


Historia

Raidauskokemus: TBC: Kara, Maggy, Gruul ja ZA (TBC:n lopussa vasta tutustuin paremmin peliin) ja WotLK: 3.0 content, Ulduar 10/25 muutamilla hardmodeilla, ToC 10/25 normilla.
Aikaisemmat killat: Realignment, Seek and Destroy, Poetry In Motion
Miksi lähdit aikaisemmasta killastasi?: Pelasin tänä ennen druidillani killassa Poetry In Motion noin kuukauden, kunnes GM päätti lopettaa WoWin ja siinä samalla kilta hajosi.


Tekniset tiedot

Millainen kone?: ADM Athlon 64 X2, ASUS X1950, 2GT RAM, LG Flatron 22" , Logitech MX518 sekä eeppinen Microsoftin näppäimistö.

Kuva UI:sta: Linkki


Kiltamme

Tunnetko ketään tästä killasta?: Ne, jotka Realin puolelta tulivat.
Mitä luulet tuovasi killalle?: Aktiivisen ja hyvän depsin.
Mitä kiltamme tarjoaa sinulle? Raideja ja vihreää väriä chatboxiin.


Muuta

Eipä tässä oikein saa pitkää applya aikaiseksi, koska suunnilleen puolet kuitenkin killasta minut suhtkoht hyvin tuntevat ja ajatus "huumorin" lisäämisestä applyyn ei
missään mielessä vaikuttanut hyvältä lähtökohdalta. Vakavalla naamalla siis mennään.
Pena
Posts: 6
Joined: 11.10.2009 23:30

Re: Murha - Dps DK

Post by Pena »

Thumbs up mun suunnalt, sadis overdepsitti parempi gearatut deekoot ja oli aktiivinen. Murhan "vittumaisuudest" en tiiä, jos paria herraa harmittaa pienet arvostelut gemeist jne nivoivoi
Nicodeemus
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 244
Joined: 09.10.2009 16:09
Location: oulu

Re: Murha - Dps DK

Post by Nicodeemus »

Murha osaa depsii ja on aktiivinen. Murha on myös melko seksikäs wowin ulkopuolisessa elämässä (sillä oli samallaiset hiukset ku jonnella). Threndiki o tommone släkkeri joka joutuu sairaalaan, eikä pääse raidille ja treenailee vaa joisai treeneis saatana. Mun mielest murha pitäs ottaa kiltaa---


edit: lisäks pena on aina oikeessa, joten oon penan kans aina samaa mieltä piste
Faceless
Posts: 11
Joined: 11.10.2009 23:56

Re: Murha - Dps DK

Post by Faceless »

Jos vaan DPS DK:ta tarvitaan, niin Murha on mielestäni sopiva tähän hommaan.

ED: Ja jooh, Pena on aina oikeessa.
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: Murha - Dps DK

Post by Petew »

Hakemus hyväksytty.
Locked