X-Realm. Yunia - Rogue - Mutilate Spec.

Hakemukset tänne
Locked
Yunialol
Posts: 2
Joined: 29.03.2010 23:49

X-Realm. Yunia - Rogue - Mutilate Spec.

Post by Yunialol »

IRL Informaatio:


Nimi : Kutsukaa vaikka Yuniaksi
Ikä : 18.
Asuinpaikka: Helsinki
Opiskelut: Lukio, Ei häiritse WoWin peluuta.
Luonne: Messevän positiivinen, Tilannetajuinen sekä pirteä(hkö)

-

HAHMO:
Hahmon nimi: Yunia

Luokka: Rogue

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&cn=Yunia

Talentit: 2 PvE Mutilate Buildia, Targetin vaihtoon sekä Singletargetbosseihin.

Played: Total 118d. Lvl 80 101d

Professionit: Engineering/JC. JCstä senverran että rollasin sen vasta muutama päivä sitten, ja Auction housen rajallisen materiaalitarjonnan takia en ole pystynyt sitä vielä tappiin kehittämään, Mutta luulisi tuon onnistuvan ensiresettiin mennessä. Engineerinä käytän trasheissa sekä bosseissa pommeja antamaan maksimaalista DPS:ää.

-
Historiaa.....

Aloitin hardcore raidaamisen heti lisäpaketin alussa Naxxramasissa, En löytänyt samantien sopivaa kiltaa, sillä roguella spotit ovat todella tiukassa, Pugilla Naxxramasista kaadoinkin jokaisen bossin ja lopulta löysin killan nimeltä KooGeeBee. Keski-Iällisesti korkea sekä progressiltaan tasokkaan raidauskillan, Siellä vietinkin Ulduar ajasta osan kunnes kilta hajosi, valitettavasti. KooGeeBeestä suuntasin Cubeen, Cubessa raidailin Ulduar ajan ja kaadoimme 25manista kaikki normaalina versiona sekä muutamat hardmodet.
ToCci oli aluillaan ja Cube yhdistyi Progress trainer nimisen killan kanssa. Ylikansoitetun roguepopulaation takia en kuitenkaan saanut raidpaikkaa heidän riveistään ja olin taas vailla kiltaa. ystävältäni kuulin että KooGeeBee oli jälleen pystyssä, niinpä päätin koittaa onneani ja laitoin hakemuksen. Sisään pääsinkin samantien ja näin alkoi ToC.
KooGeeBeen kanssa kaadoimmekin ToCin monsut ajallaan, mutta guildmasterin kanssa läpikäydyt useat erimielisyydet ajoivat koko kiltamme maanpakoon, näin syntyi kilta <Exiled> (maanpako ja Exiled, tajusitteko hehheh...)
joka koostui KooGeeBeen vanhoista sekä aktiivisimmista jäsenistä.
Exiled kaatoi ToGC 5/5 A tribute to Skill.
ICC Alkoi ja Exiled oli vielä pystyssä, joten aloitimme massarekrytoimisen luodaksemme unelmakokoonpanon ja saimmekin aikaiseksi raidikunnossa olevan porukan.
Pakkasherran kartanosta tuhosimmekin 12/12, Mutta itselläni ei ole Lich Kingistä todistusaineistoa koska istuin SitOutissa kaadon ajan, ensin vietettyäni muutaman viikon wipeillen siellä. Eli taktiikat on kuitenkin porattu pääkoppaan.
ICC 25 Heroicistä ehdimme tuhota muutamat monsut Heroiccinä kunnes kilta lopetti raidien harventumisen takia.

Ja nyt mä olen tässä.


-

Henkilökohtaiset tavoitteeni WoWissa:
Kehittää oman classin hallintaani entistäkin paremmaksi ja maksimoida suoritukseni haaasteissa mitä kyseinen peli antaa. Lisäksi taistella urheasti ja lojaalisti kiltani kanssa ja panostaa kaikkeen mitä teen sataprosenttisesti.

-

Killalle:

Mitä haluan ForRealilta?:
Määrätietoista raidaamista, Tavoitteellisuutta sekä huonoa huumoria :D

Miksi juuri minut pitäisi valita ForRealiin?:
Annan rogue DPS:Sän joka pyrkii maksimoida tekemisensä killan hyväksy jokaisessa tapahtumassa mitä ikinä teemmekään. Olen täsmällisesti ajoissa aina paikalla raideissa, Attendanceni on korkea, ja olen valmis mihin tahansa haasteisiin mitä eteemme tuleekaan, vaikka se vaatisit kuukausien wipeilyä samalla bossilla.
Selailen myös Vapaa-Ajallani (ei raidiaikana siis >.< ) Classfoorumeita ja pänttään tietoa itseeni classistani, sekä teen testejä hahmollani jotta voin parantaa suorituskykyäni entistä enemmän.




Voiko kukaan ForRealista Suositella minua:
Eipä taida ketään tuttua osua silmään.

Miten kuulin ForRealista:
Ystäväni mainitsi että FD voisi olla kilta jossa skillini saisivat vaativansa haasteen eikä mikään stormreaverin "tenavatarha". Eräänä päivänä näinkin tradechatissa kiltaspamminne.

-

Raidikokemus:
Vanillassa olin pieni Shaman joka farmaili kaloja ja möi vendorille !
TBC: harrastin enimmäkseen pvptä. Raidaus ei kiinnostanut.
WOTLK:
Naxx 10/25.
Sartharion 10/25. +3d Molemmat.
Malygos 10/25.
Onyxia 10/25.
Ulduar 10/25. Molemmista muutamat hardmodet vedelty ajallaan.
ToC 10/25.
ToGC 10(insanity)
ToGC 25 (A Tribute To Skill)
ICC 25 11/12.
ICC 10 11/12.
ICC 25 Heroic 4/12
ICC 10 Heroic 7/12
Lisäksi kaikkien bossien taktiikat päntätty päähän.


-

Miten useaan raidiin pystyn osallistumaan?:
Maanantaina: soittotunti, että pääsen vasta 19.00 aikaan koneelle ( voin toki standbyssa istua) Mutta usein skippaan kyseisen tunnin lähes joka toinen viikko + Kesällä Olen sen lopettamassa joten ei ole niin iso este.
Ti: 13-02.00
Keskiviikkona: Online 14-03.00
To: Online 14-03.00
Pe: 15-22.00
La: Online koko päivän.
Su: Online 12-??? (Tosikauan :) )

Hahmoni Rooli raideilla:
Melee DPS joka buffaa myös raidaajien DPS hitusen sekä auttaa tankkeja pitämään threattia yllä.

Raid UI:
En viitsi linkata koska aina kaikki morkkaa sitä :< Kuitenkin Raid/Class kohtaiset addonit löytyy sekä Bindattuna Healthstone ja muut hyödylliset macrot.

-
Raidille mukaan:
Flaskit, Poisonit, Hastepotionit, Henkilökohtaiset foodbuffit, Repairbotteja, Repair rahaa, Engineer Pommeja sekä [Heavy Leather Ball]
Jos vaikka tauolla tulee tylsää.

Muiden Speccien pelaus:
Mutilatena mieluusti pelailisin sillä siihen minulla on gear kondiksessa, Combatkin kyllä luonnistuu, mutta todella heikko varustus.

-


Elektroniikka:


Puhe-Elimet:
Omistan Mikrofoonin jota uskallan käyttää ja löytyy TS/Mumble/Ventrilo

Koneeni:
Joku ultimate, Ei lagaile ja kaikki kondiksessa. Viimeksi taisi DC tulla 6kk sitten.

-

Altit: 5k GS Omaava Disc priest (kukkafarmeri, on se raha kivaa) Lähtee messiin migrauksessa jos spottia irtoaa.
-

Eipä tässä kai muuta =)
Kysykää jos kysymyksiä tulee =)

- Yunia
User avatar
muksimp
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 67
Joined: 09.10.2009 17:58

Re: X-Realm. Yunia - Rogue - Mutilate Spec.

Post by muksimp »

Jooho migrate sitten tulille

Hakemus hyväksytty
Yunialol
Posts: 2
Joined: 29.03.2010 23:49

Re: X-Realm. Yunia - Rogue - Mutilate Spec.

Post by Yunialol »

Homma selvä, ilmestyn sinne ennen resettiä =)
Locked