3t3h h0lyp4l4din

Hakemukset tänne
Locked
scirata
Posts: 7
Joined: 19.03.2010 13:43

3t3h h0lyp4l4din

Post by scirata »

Kirjotin topikin tollai l33tisti nii google ei löydä, oon kato nii fame et mua stalkkaa kaikki..

No mut anyways,

WoWia tullu väännettyä about maaliskuusta 2005 lähtien, magella aloitin. Pidin keväästä 2006 kevääseen 2008 pakollisen tauon, koska asuin ihan muualla kun kotona. Tuli pelattua pääosin Mazrigoksella Massiven alttikillassa, Forbissakin tuli tehtyä legendaarinen visiitti, joka tais kestää parisen viikkoa omasta käytöksestä johtuen, mutta noh, mitäs siihen voi sanoa, kaikki on joskus ollu 14v? :D

Aloitin sitten midTBC:ssä WoWin uusiksi belf magella Magtheridonilla. Tuli pelattua aika casualmeiningillä, välillä tietyissä killoissa kaverirankilla tai fillerinä. Niissä (Leipurit, antihero) ollessa tuli saatua jonkinlaista kokemusta, Black Temple Motheriin asti ja Mount Hyjal kokonaan.. Ei silloin oikeastaan mikään kovempi raidaus tullu mieleenkään, mutta WoTLKin tullessa aloin sitten kiinnostumaan enempi raidauksesta, vaikka laatu olikin laskenu vuosien varrella.


* Alkupään bosseja tuli kahlattua läpi Magtheridonilla magella killassa nimeltä Casuals, joka oli - nimestä päätellen - aika casual. Lähdin menemään killasta, kun killan corelle tuli jotain sisäistä draamaa, ja toinen parempi kilta tarjosi spottia. Tämän killan nimi oli Yoh. Yohin kanssa migrattiin Darksorrowille, jossa sitten aika pitkälti saatiin loppuachievementit Glory of the Raiderista (25man) tehtyä. Pelasin magea Ulduarin puoliväliin asti, jonka jälkeen rupesi classi ja kilta vituttamaan ja lähdin pois killasta + realmilta. Tuli magelle kahmittua joitakin Ulduar hardmodeja 25:sella, sekä 10manistä obviously kaikki.

** Rollasin paladinin ja mainspeccinä toimi holy,
opettelin suht nopeasti kyseisen classin kyselemällä kavereilta, kattelemalla ite ympärilleni ja lukemalla EJ:tä ":D".
Nappien painelu ei osottautunut hankalaksi, ja suomikilta Darksorrowilla nimeltä Ninjapartio otti mut ineen ja gearasivat charan aika nopeasti.
Olin killassa joku 7kk raidaajana, mutta lähdin n. puolitoistakuukautta sitten pois tiettyjen jannujen vittuilun ja tekopyhistelyn seurauksena - hieman harmitti, ja harmittaa tilanne vieläkin, mutta parempi näin.
Sain trialispotin Methodista, mutta niiden ylisuuri rosteri ja kiviäkin kiinnostavat sekavat groupituksista johtuvat raidiajat ei kauheasti napannut, joten painuin vittuun. Guildhoppailin hieman, ja totesin ettei kiinnostanut pelata enää WoWia.
Olin pelaamatta hurjat 11 päivää ja ennen kuin huomasinkaan olin migrannut takas Mazrille, ja nyt näppejä polttelisi taas päästä wipeilemään ja pelaamaan.

Experienceä paladinillä on Ulduar hardmodet + Alga25 ja Alone in the darkness, sekä ToTGC25 insanity, ICC kokonaan ja joitakin ICC hardmodeja (Marro, Gunship ecks dee, Deathbringer ja Valithira).

Osaan pelata classiani paremmin kuin moni, ja tiedän miten kuuluu gearata, osaan käyttää oikeat cd:t oikeaan aikaan, potionit, flaskit ja enchantit löytyy aina. Aikaa raidata on paljon, koska slackaan irlissä.

Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... os&cn=Eteh + mage http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &cn=Kujame
UI link: http://img401.imageshack.us/img401/8228 ... 215133.jpg

WOL:ia etc ei löydy, mutta UI ss:stä voi päätellä, että mouseoverit + gridi + holypaladin = winnar.

IRLissä olen kohta 19-vuotias helsinkiläinen,
ja kuten sanoin, en juuri tee mitään (ellei viikonloppuisin ja välillä arkisinkin dokaamista lasketa).

Voisin kuvata luonnettani hieman erikoiseksi, mutta huonoista ensimielikuvista huolimatta musta löytyy se mukavampikin puoli. Tulee välillä puhuttua paljon ohi suuni, mutta tästä tavasta koitan päästä eroon. Oon aika äärimmäisen sosiaalinen, ja osallistun mielelläni mahdollisiin kiltamiitinkeihin aina.
Saatan myös välillä päteä hieman liikaa turhaan, joten silloin mulle voi ihan reippaasti vaan todeta että "turpa kiinni nyt".

Olisin voinut kirjoittaa applyn kirjakielellä, mutta toivottavasti tälläinen suomenkielen raiskaus kelpaa myös.
scirata
Posts: 7
Joined: 19.03.2010 13:43

Re: 3t3h h0lyp4l4din

Post by scirata »

Niijoo vois lisää et:

* Kone on ihan jees, ostettu keväällä uudet osat, netti on stable.
* Mikki (ikävä kyllä) löytyy.
* Retrigearin löytyy jotai 245:sta ja 258:a, sit kai pari palaa 251 ja yks 264 tai jotakin.
Wiu
Posts: 9
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: 3t3h h0lyp4l4din

Post by Wiu »

Kauan etin kaikenlaisii vikoja täst applyst, mut en siltikää löytäny. :(

Ite kyl käyttäsin Beacon of Light glyphiä Divinityn sijasta, ku se on se ~1800manaa/3minsaa, kun taas Divinity on sen ~4000manaa 11min cd:llä. Onha Divinity glyphi iha hyvä jos käyttää LoHin esim. toiseen hinuun antaen sillekki sen 4k manaa, mut ite ainaski tykkään käyttää sitä hätähiilinä/cooldownina tankille.
scirata
Posts: 7
Joined: 19.03.2010 13:43

Re: 3t3h h0lyp4l4din

Post by scirata »

Wiu wrote:Kauan etin kaikenlaisii vikoja täst applyst, mut en siltikää löytäny. :(

Ite kyl käyttäsin Beacon of Light glyphiä Divinityn sijasta, ku se on se ~1800manaa/3minsaa, kun taas Divinity on sen ~4000manaa 11min cd:llä. Onha Divinity glyphi iha hyvä jos käyttää LoHin esim. toiseen hinuun antaen sillekki sen 4k manaa, mut ite ainaski tykkään käyttää sitä hätähiilinä/cooldownina tankille.
LoHi transferaantuu tankille tarvittaessa. Glyph of Divinity ja BoL glyphi on aika huonosti vertailtavissa fightist jne riippuen. Mult löytyy kyl bageista about 50kpl kumpaakin glyphei, et tilannekohtaisesti vaihdan (esim. Valilla BoL glyph). Ei mulla oo uptimejen kanssa ikinä ollu minkäänlaisii ongelmia ja koska mä tykkään aika useella bossilla vaihtaa beaconia current tankiin niin se kesto ei aina hyödytä (beaconoimalla current tankin saa boostittua healingii aika mukavasti, mikäli bossi mahdollistaa sen).

Edit: ja mikäli tulee o shi- tilanteita et tankki tippuu sen takia ettei saanu LoHia niin vika ei oo pelkästään palassa sit, vaa myös muissakin healereissä.

Niijoo, ja miks vitussa mä heittäisin LoH:in toiseen healeriin jakaen 8k manaa, kun voin vaa LoHaa itteni saamal 8k manaa? Forbearancesta huolimatta nykyinen DS/DG mahdollistaa sen, ettei tartte bubblaa.
Wiu
Posts: 9
Joined: 09.10.2009 17:49

Re: 3t3h h0lyp4l4din

Post by Wiu »

Hirvee angry ! Muttamutta.. ite tyksin ainaski BoL glyphist, eikä oo tullu viel yhtää fightii vastaa, missä se ois ollu huono, koska beacon targettii on pitäny vaihtaa. Toisaalta ite en edes vaihda beacon targettii mm. putricidella tai lich kingillä, koska niis tankkii vaihetaa nii nopeesti muutenkii.

Enkä tarkottanukkaa, että vika ois paladinissa, jos tulee o shi- tilanne.. LoH nyt vaan sattuu olemaan hyvä sellasii tilanteisii. :p

Ja siksi haluaisit LoHittaa toisen healerin koska se sattuu olemaan oomaava shamaani (lue: slerbasimo), joka imee muutenki aina 6 innervatee/fight !

In the end manasta puhuminen on aika turhaa, koska ei paladinil mee oomiks oikei missää fightis, elleisit halua mennä oom. (-saurfang hc, jossa menee oom :< )
Eli se o joko 1globali kerran 3minsas tai 3900manaa slerbasimolle... molemmat omalla tavallaa iha hyvii.
User avatar
Jannebot
Posts: 109
Joined: 09.10.2009 17:49
Location: Rovaniemi

Re: 3t3h h0lyp4l4din

Post by Jannebot »

slerba on nälkänen, tais jonku 200k manaa gainaa LK fightin aikana:D
slerbasimo
Raidaaja
Raidaaja
Posts: 10
Joined: 15.12.2009 15:13

Re: 3t3h h0lyp4l4din

Post by slerbasimo »

no tietysti mulle ne manat herraisä perkele.
Petew
Piippolan Vaari
Piippolan Vaari
Posts: 283
Joined: 09.10.2009 15:20
Location: Lieksa

Re: 3t3h h0lyp4l4din

Post by Petew »

moi

Hakemus hyväksytty.
Locked